خبرگزاری کار ایران

تاکید همه صنوف و اتحادیه های اصفهان بر رعایت حرمت روزه داری و شئونات ماه مبارک رمضان /

ماه رمضان طبخ غذا در رستوران های اصفهان ازساعت ۱۷آغاز می‌شود

کد خبر : ۱۷۸۸۴۳

چناچه در غیر از ساعات مقرر واحد صنفی خود را باز کرده و سرویس دهی کنند، متخلف محسوب می شوند و برابر مقررات و قانون با آنها برخورد خواهد شد.

در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان و به همت معاونت تشکلهای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان با حضور روسای اتحادیه های کبابی و بریانی، ساندویچ فروش ها، پیتزافروش ها، رستوران ها برگزار شد، بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و برنامه ریزی در جهت پیشگیری از حرمت شکنی و شیوع منکر روزه خواری تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون تشکلهای مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان؛ درنشست روسای اتحادیه های مواد خوراکی و غذایی بر لزوم حفظ شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و برهمدلی و همراهی صنوف مختلف و اتحادیه ها را در تحقق هدف لازم و ضروری برشمرد و گفت: برای دفاع از دین و ارزش های اسلامی باید تلاش نمود و لذ از تمام رؤسای اتحادیه های مواد غذایی که به نوعی با پخت و پز غذا و سرویس دهی به همشهریان مرتبط هستند، تقاضامندیم از کلیه اعضاء و زیرمجموعه های خود تقاضا کنند در غیر ساعاتی که مشخص شده، درب مغازه های خود را باز نکنند ارائه خدمات ننمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهرخو، ادامه داد: چناچه در غیر از ساعات مقرر واحد صنفی خود را باز کرده و سرویس دهی کنند، متخلف محسوب می شوند و برابر مقررات و قانون با آنها برخورد خواهد شد.

اخوان، رئیس صنف کبابی و بریانی های اصفهان نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت تقدس و حرمت ماه میهمانی الهی، ساعت شروع بکار صنوف کبابی و بریانی در ماه مبارک رمضان را از ۴ بعدازظهر اعلام نمود وگفت: این واحدها با هماهنگی اداره اماکن، در ترمینال ها، فرودگاه ها و راه آهن اصفهان پذیرای مردم و آماده ارائه خدمات هستند.

موسوی؛ رئیس صنف ساندویچ فروش های اصفهان نیز در همین خصوص گفت: بر اساس توافق انجام شده، در تمامی واحدهای صنفی ساندویچی اصفهان، آماده سازی غذا از ساعت ۱۷ بعدازظهر آغاز و از یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء آماده ی ارائه به مردم می باشند.

در همین راستا رئیس صنف پیتزا فروشان اصفهان نیز افزود: با توجه به بخش نامه اداره اماکن واحد های پیتزا فروش در اصفهان قبل از اذان مغرب شروع به بسته بندی میکنند و از ساعت ۱۷ بعدازظهر الی اذان صبح در خدمت مردم می باشند.

ضمنا خانه کنتاکی و همه ی مرغ و سوخاری فروشان نیز شامل این قانون می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز