خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

اصفهان جزو پرداخت کنندگان بزرگ مالیات در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۹۹

اصفهان می‌تواند الگویی خوبی برای حل معضلات اجتماعی باشد و امیدواریم در این عرصه تحولات اجتماعی خوبی صورت گیرد.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در دیدار با استاندار اصفهان در خصوص آخرین مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی استان بحثو تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علیرضا محجوب از اعضای این کمیسیون در این دیدار با بیان اینکه اصفهان همیشه جذاب بوده است و قطعا انتظارات از آن متفاوت است ادامه داد: اصفهان جز پرداخت کنندگان بزرگ مالیات در کشور است و در ازای آن سهم کمی به این استان بر می‌گردد.

علیرضا محجوب، با بیان اینکه ۲ سال است در مجلس شورای اسلامی اختصاص سهم بزرگی از درآمدهای اصفهان در خود استان، مورد تاکید قرار می‌گیرد، افزود: در گام نخست باید برای اقدامات ملی و مرکزی این طرح جایگزین‌های جدیدی پیش‌بینی شود.

وی اظهار داشت: اصفهان تنها شهر رودخانه‌ای است که مهندسی آن بر اساس رودخانه بنا شده و امیدوارم مدیریت استان در این مقطع سیاسی، هنر مهندسی ماندگاری را از خود به جای بگذارند. اصفهان می‌تواند الگویی خوبی برای حل معضلات اجتماعی باشد و امیدواریم در این عرصه تحولات اجتماعی خوبی صورت گیرد.

وی پیرامون حل مشکلات آبی حوضه زاینده‌رود و تامین آب کشاورزی بیان داشت: ما نسبت به همه منابع آبی کشور از جمله وضعیت رودخانه زاینده‌رود اصفهان، دریاچه ارومیه، دریاچه بختگان فارس و هامون سیستان، حساس هستیم. آب شرب و کشاورزی به دلیل کثرت جمعیت در اولویت قرار گرفته و نزولات آسمانی نیز ما را مورد کم‌لطفی قرار داده و امید داریم خداوند درهای لطف خود را بر ما بگشاید.

وی در ادامه حمایت نهاد‌ها و موسسات که در مسائل اجتماعی فعال هستند و همچنین تشویق و پیدا کردن راهکار برای پر قدرت شدن این موسسات را یکی از اهداف سفر خود به اصفهان عنوان کرد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس قانون وزارت بهداشت موظف است سرانه درمان کارگران را بپردازد، گفت: اگر سرانه درمان پرداخت شود، ۴۰ درصد از مشکلات کارگران در حوزه درمان برطرف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز