خبرگزاری کار ایران

در طرح ملی فرشتگان رحمت انجام شد؛

توزیع بیش از ۱۴ هزار سبد عیدانه میان نیازمندان استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۰۷

در این طرح ۷۴ هزار و ۶۳۰ تن از زنان بی‌سرپرست، بد سرپرست، ایتام، معلولین، سالمندان، خانواده‌های زندانیان و دیگر نیازمندان از سبدهای عیدانه بهره‌مند شدند.

در طرح ملی فرشتگان رحمت که همزمان با فرا رسیدن بهار برگزار شد، ۱۴ هزار و ۹۲۶ سبد عیدانه به خانواده‌های نیازمند استان اصفهان اهدا شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ معاون داوطلبان جمعیت استان اصفهان گفت: طرح ملی فرشتگان رحمت هر ساله در راستای آرمان‌های بشر دوستانه و تسکین آلام بشری جمعیت هلال احمر، با تاسی از سیره پاک ائمه اطهار(ع) وهمزمان با فرا رسیدن بهار در قالب اهدای سبدهای عیدانه به خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.
علیرضا سلیمی افزود: به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین عموم جامعه با مشارکت و همیاری خیرین، داوطلبان، کارکنان تشکل‌های غیر دولتی و کارخانجات در ۲۶ شعبه استان اصفهان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ارزش ۱ میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان جمع آوری و در قالب ۱۴ هزار و ۹۲۶سبد عیدانه در بین نیازمندان اهدا شد.
سلیمی اظهار داشت: در این طرح ۷۴ هزار و ۶۳۰ تن از زنان بی‌سرپرست، بد سرپرست، ایتام، معلولین، سالمندان، خانواده‌های زندانیان و دیگر نیازمندان از سبدهای عیدانه بهره‌مند شدند.
گفتنی است اقلام تهیه شده شامل: برنج، گوشت، مرغ، روغن، حبوبات، ماکارانی، قند، شکر، چای، موادشوینده، کفش، پوشاک و فرش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز