خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان تاکید کرد:

مردم در پاسداشت ایام فاطمیه سنگ تمام گذاشتند / بازدید ۵۵ هزار مسافر از ۱۱ بقعه و اماکن متبرکه شهرستان گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۴۲

سال ۹۳ که مقارن بود با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا، استقبال مردم از بقاع متبرکه نیز به نحو شایسته ای بود به طوری که تنها ۵۵ هزارنفر از بقاع متبرکه شهرستان گلپایگان درایام نوروز ۹۳ بازدید کردند.

ایلنا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان با اظهار اینکه امسال طرح آرامش بهاری در جوار ۱۱امام زاده و بقعه متبرکه شهرستان برگزارشدگفت: ۵۵هزارنفر ازاین بقاع متبرکه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ حجت‌الاسلام والسلمین محسن ضیایی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از روز ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است، بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرای این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان؛ با بیان اینکه در قالب طرح آرامش بهاری برنامه‌های مختلفی در جوار بقاع متبرکه اجرا شد، تصریح کرد: برگزاری مراسم تحویل سال نو، برپایی خیمه‌های معرفت، قرائت دعای چهل یاسین و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و قرائت دعای کمیل نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این طرح اجرا شد.

ضیایی گفت: درهنگام تحویل سال ۱۵هزارنفر درجوارامام زادگان وبقاع متبرکه شهرستان حضورداشتند.

این مقام مسئول همچنین به برپایی غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری گفتمان‌های دینی، راه‌اندازی غرفه کودک و نوجوان نیز در قالب خیمه‌های معرفت اشاره کرد و گفت: هدف از برپایی این غرفه‌ها بصیرت‌افزایی اقشار مختلف است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب مردم شهرستان و مهمانان نوروزی از اجرای طرح آرامش بهاری افزود: از زمان آغاز اجرای طرح تا ۱۵فروردین ماه جاری ۵۵هزارنفردر جوار بقاع متبرکه شهرستان گلپایگان حضور پیدا کردند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

ضیایی؛ با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقمندی در میان مردم و جوانان به آستان مقدس امامزادگان اجرا می‌شود، اذعان داشت: استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی و برنامه‌ریزی برای تبدیل کردن بقاع به قطب‌های فرهنگی، ‌ تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح فرهنگی مردم و زائران نوروزی نیز از دیگر اهداف اجرای طرح مذکور است.

رییس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان گلپایگان یادآوری کرد: تعداد۲هزار بروشور، ۵هزار کتابچه برای معرفی امام زادگان شهرستان بین بازدیدکنندگان توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز