خبرگزاری کار ایران

در دیدار با استاندار اصفهان:

سردار مومنی از استاندار اصفهان بخاطر راه اندازی ایستگاه های سلامت تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۹۳

سردار مومنی رئیس پلیس راهور کشور از استاندار اصفهان و شورای هماهنگی خدمات سفر استان به دلیل راه اندازی ایستگاه های سلامت و مجموعه تدابیر ایمنی راه ها تقدیر و تشکر نمود.

ایلنا: رسول زرگرپور در دیدار با سردار مومنی رئیس پلیس راهور کشور که در محل دفتر استاندار صورت پذیرفت ضمن تشکر از نیروی انتظامی که در تمامی موارد و مناسبت ها و در همه عرصه ها با هماهنگی و با قوت انجام وظیفه می نماید، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص ایمنی راه ها و سلامت مسافرین در طول سفرهای نوروزی بیان نمود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان از هماهنگی و تعامل خوب و سازنده نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در طول تعطیلات نوروز و همچنین تلاش های صورت گرفته در خصوص ایجاد امنیت راه ها تقدیر و تشکر کرد.

ایشان افزود: یکی از مشکلات استان اصفهان تحمل بخشی از بار ملی حمل و نقل کشور می باشد که طبیعتاً هزینه هایی را براستان تحمیل می نماید ولی در مقابل هیچ کمک شاخصی در این ارتباط به استان نمی شود که لازم است با توجه به آن بخش از کارکرد ملی استان در این زمینه از سوی مسولین کشوری نگاه ویژه ای به استان معطوف گردد.

زرگرپور در همین زمینه اظهار داشت: با عنایت به این که اصفهان به عنوان کریدور شمال – جنوب و شرق – غرب کشور مطرح است لازم است در خصوص ایجاد مانیتورینگ یکپارچه در راه های اصلی استان اقدامات اساسی صورت پذیرد.

وی با بیان این که امسال استان اصفهان در تعطیلات نوروزی با افزایش ۷ درصدی مسافر و اسکان مواجه بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر پیش بینی شده و اجرای دقیق مصوبات شورای هماهنگی خدمات سفر، با کاهش چشمگیر تصادفات و سوانح روبرو بوده ایم.

سردار مومنی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر استاندار و مجموعه شورای هماهنگی خدمات سفر استان برای ایمنی راه ها بالاخص ابتکار راه اندازی ایستگاه های سلامت در محوره های اصلی استان، اظهار داشت: امید است این تجربه موفق به شکل مدون تعمیم یافته و در همه کشور اجرایی شود.

وی با بیان این که تردد خودرو ها نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است، افزود: خوشبختانه سرعت متوسط ۵ کیلومتر کاهش یافته و در مجموع شاهد کاهش ۱۰ درصدی تصادفات در کشور بوه ایم.

ایشان در همین زمینه اظهار داشت: تصادفات اتوبوس ها کاهش محسوسی داشته که یکی از دلایل آن راه اندازی سامانه نظارت مردمی بر تخلفات احتمالی رانندگان اتوبوس ها بوده است ضمن این که از همکاری خوب رانندگان هم بهره مند بوده ایم.

رئیس پلیس راهور کشور در خصوص وضعیت تردد در استان اصفهان نیز عنوان نمود: با توجه حجم بالای بزرگراه ها و آزاد راه ها در این استان که طبعاً افزایش سرعت را به دنبال دارد، با این وجود شاهد کاهش ۲ درصدی میانگین سرعت نسبت به سال قبل در جاده های استان اصفهان بوده ایم.

وی در پایان به همه هموطنان توصیه نمود سفر خود را مدیریت نموده و بازگشت تدریجی به مبدا داشته باشند.

شایان ذکر است در این جلسه مهندس طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی و جانشین شورای خدمات سفر استان گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده و مصوبات شورای مذکور ارائه داد و افزود: به طور میانگین در هر شب حدود ۱۴۰ هزار نفر اسکان و شب خواب در اصفهان داشته ایم.

وی افزود تا پایان روز ۱۰ فروردین، حدود ۵/۲ میلیون اسکان در استان اصفهان صورت پذیرفته که نسبت به زمان مشابه در سال قبل ۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

جانشین شورای هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان از رئیس پلیس راهور کشور درخواست نمود در اعلام آمار سوانح و تصادفات، میزان راه های همسنگ و حجم بزرگراه ها و همچنین میزان تردد خودرو ها در استان ها لحاظ گردد و به نسبت این پارامتر ها اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز