خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهر کلیشاد و سودرجان شهرستان فلاورجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۱۶

طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهر کلیشاد و سودرجان با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال با حضور مدیرعامل شرکت و فاضلاب استان به مرحله اجرا رسید.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: برخورداری از خدمات شبکه جمع آوری فاضلاب از جمله درخواست های اساسی مردم این منطقه بوده است که خوشبختانه به رغم تنگناهای مالی که وجود دارد اجرای این عملیات در دستور کار قرار گرفت و انتظار می رود با مساعدت و یاری دیگر مسئولان از جمله فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلیشاد و سودرجان اجرای عملیات فاضلاب این منطقه در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ هاشم امینی اظهار داشت: بی شک تأمین اعتبارات لازم پروژه شبکه فاضلاب کلیشاد و سودرجان در اجرای به موقع این طرح نقش اساسی دارد این درحالیست که تلاش ها در جهت اجرای به موقع این طرح صورت می گیرد تا سطح رفاه و بهداشت عمومی در این شهر ارتقاء یابد.

امینی هدف از اجرای طرح فاضلاب کلیشاد و سودرجان را جمع آوری، انتقال و تصفیه بهداشتی فاضلاب دانست و گفت: با اجرای این پروژه بالغ بر ۲۵ هزار نفر تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می گیرند که هزینه اجرای مرحله اول آن بالغ بر ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نمایش وضعیت منابع، چاهها، ایستگاههای پمپاژ بر روی صفحه نمایشگر و کنترل خطوط آبرسانی را از جمله اهداف سامانه تله متری برشمرد و اذعان داشت: با افتتاح سامانه تله متری شهرستان فلاورجان، حجم منابع آب پیربکران و ایستگاه پمپاژ و چاه سودرجان، ایستگاه پمپاژ افجد، منبع ۱۰ هزار مترمکعبی و منبع ۲ هزار مترمکعبی شهر ابریشم و نیز منبع ۱۰ هزار مترمکعبی افجد مورد کنترل قرار می گیرد که اجرای این طرح هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال دربر داشته است.

امینی به اصلاح فرآیند تصفیه و عملکرد تصفیه خانه شهر قهدریجان اشاره و عنوان کرد: با مشارکت و همکاری شهرداری قهدریجان عملیات احداثآشغالگیر و دانه گیر، تعمیر و اصلاح سیستم هوادهی لاگون ها، اصلاح و بازسازی محوطه و فضای سبز، لایروبی لاگون های ته نشینی تصفیه خانه فاضلاب قهدریجان با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد ریال اجرایی شد.

وی افزود: با پی گیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلیشاد و سودرجان، اداره آب و فاضلاب ناحیه کلیشاد و سودرجان با هدف ارائه خدمات مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به آبفا فلاورجان افتتاح شد که این طرح هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال دربرداشت همچنین ساختمان اداری آبفا فلاورجان با افزایش ۲۰۰ متر به فضای اداری، اصلاح و بهسازی نمازخانه، احداثایستگاه میز خدمت، احداثرمپ جهت تردد معلولین توسعه یافت که هزینه ای بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال دربر داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز