خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری تورهای صنعتی برای صنعتگران اصفهانی؛ گامی جهت بهره‌وری اقتصادی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۸۳

باتوجه به لزوم حضور کالاهای استان دربازارهای سراسرکشور وهمچنین ایجاد تعامل وهمکاری‌های سازنده میان صنعتگران اصفهان با سایر استان‌های کشور اقدام به اجرای تورهای صنعتی برای صنعتگران استان کرده‌ایم.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در ارتباط با اجرای تورهای صنعتی برای صنعتگران و تولیدکنندگان اظهارداشت: با توجه به لزوم حضور کالاهای استان در بازارهای سراسر کشور و همچنین ایجاد تعامل و همکاری‌های سازنده میان صنعتگران اصفهان با سایر استان‌های کشور اقدام به اجرای تورهای صنعتی برای صنعتگران استان کرده‌ایم و امیدواریم با این کار بتوانیم به افزایش بهره‌وری در استان کمک کرده و به صنعتگران استان یاری رسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعادت بهرامی، ادامه داد: در همین ارتباط تولیدکنندگان کفش استان اصفهان در تور صنعتی ویژه صنعتگران از شهرک‌های صنعتی تولید محصولات چرمی در شهرک صنعتی عباس آباد و پایتخت استان تهران بازدید به عمل آوردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود: در این تور صنعتی تعداد ۱۵ نفر از تولیدکنندگان استان از شهرک صنعتی تولید محصولات چرمی در شهرک صنعتی تولید کفش عباس آباد و شهرک صنعتی پایتخت استان تهران بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با فعالیت واحدهای تولید چرم و کفش مستقر در این شهرک‌ها آشنا شدند.

وی گفت: این تور در راستای آشنایی بیشتر تولید‌کنندگان کفش استان اصفهان با فناوری‌های روز و ایجاد ارتباط با تولید کنندگان بزرگ کفش و پوشاک کشور مخصوص تولید کنندگان کفش استان اصفهان برگزار شد.

بهرامی با بیان این‌که علاوه بر این تعدادی از صنعتگران استان نیز در توری دو روزه به بازدید از نمایشگاه تخصصی کشاورزی، صنایع غذایی، شیلات، آبزیان و بسته بندی هرمزگان و بازدید از واحدهای صنعتی این استان پرداختند گفت: در طول برگزاری این تور دو روزه در استان هرمزگان صنعتگران اصفهانی در نشستی با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و برای افزایش همکاری‌ها و تعاملات رایزنی‌هایی انجام گرفت.

وی تاکید کرد: صنعتگران اصفهانی در طول برگزاری این تور بازدیدی هم از شهرک صنعتی شماره دو بندرعباس داشتند و با فعالیت صنعتگران و واحدهای صنعتی این شهرک آشنا شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان اصفهان یادآور شد: نمایشگاه تخصصی کشاورزی، صنایع غذایی، شیلات، آبزیان و بسته بندی با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های تخصصی فعال در صنعت کشاورزی و صنایع مربوطه از سراسر کشور در هرمزگان برگزار شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، با برگزاری این تورها بتوان به صنعت استان کمک بیشتری کرد و راه را برای حضور صنعتگران اصفهان در بازارهای سراسر کشور هموار ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز