خبرگزاری کار ایران

در همایش تجلیل از خادمان مکتوب استان اصفهان؛

کتاب «سبزه‌های زیر برف» به عنوان برترین اثر در حوزه ادبیات معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۶۶

کتاب شعر «سبزه‌های زیر برف» از سروده‌های «علی افشاری سمیرمی» شاعر، روزنامه نگار و از فرهنگیان سمیرمی در همایش تجلیل از خادمان مکتوب استان، به عنوان کتاب بر‌تر حوزه شعر و ادبیات در استان اصفهان انتخاب شد.

ایلنا: کتاب شعر «سبزه‌های زیر برف» از سروده‌های «علی افشاری سمیرمی» شاعر، روزنامه نگار و از فرهنگیان سمیرمی در همایش تجلیل از خادمان مکتوب استان، به عنوان کتاب بر‌تر حوزه شعر و ادبیات در استان اصفهان انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ علی افشاری سمیرمی سراینده کتاب انتخاب شده در همایش تجلیل از خادمان مکتوب اظهار داشت: سبزه‌های زیر برف، گزیده‌ای از دل نوشته‌های من در سال‌های اخیر می‌باشد که همچنانکه در عنوان فرعی روی جلد کتاب هم آمده است، آن‌ها را نه مجموعه شعر، بلکه دفترمشق شعر نامیده‌ام.
وی با بیان اینکه این کتاب دربرگیرنده قطعاتی در قالب‌های مختلف غزل، چهارپاره، مثنوی، دو بیتی و سپید است، گفت: علاوه بر اشاره به برخی موضوعات اجتماعی، بیشتر مضامین شعرهای این دفتر مربوط به نقش وجایگاه معلم، مدرسه و دانش آموز در جامعه است.
این هنرمند وروزنامه نگار بیان کرد: اشاره به برخی موضوعات ومسائل بومی و منطقه‌ای شهرستان سمیرم نیزبخش مهمی از شعرهای این کتاب را تشکیل داده است.
وی ادامه داد: در بخش پانوشت‌های این کتاب سعی شده است، ضمن توضیح بعضی موضوعات وارد شده در متن، اطلاعاتی نیز درخصوص موضوعات ادبی وحتی بومی دراختیارخواننده قرار گیرد.
وی افزود: این کتاب در همایش اخیر تجلیل از خادمان مکتوب که در اصفهان برگزار شد به عنوان کتاب بر‌تر در حوزه ادبیات استان اصفهان انتخاب شد.
براساس این گزارش، کتاب شعر سبزه‌های زیر برف از سروده‌های علی افشاری سمیرمی شاعر وروزنامه نگار، تابستان سال گذشته در ۹۵ صفحه از سوی انتشارات نقش مانا به بازار نشر عرضه گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز