خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره تأمین اجتماعی استان اصفهان:

افتتاح شعبه ۶ تامین اجتماعی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۱۹

با توجه به وجود ۴۰ هزار بیمه شده در شمال شهر اصفهان، شعبه ۶ این سازمان در چهارراه عاشق اصفهانی برای تسهیلات در امر خدمت‌رسانی به مردم آن منطقه افتتاح کردیم.

ایلنا: مدیرکل اداره تأمین اجتماعی استان اصفهان؛ با اشاره به افتتاح و راه‌اندازی شعبه ۶ این سازمان در شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه ما حداقل ۴۰ هزار بیمه شده در شمال شهر اصفهان داریم و از سوی دیگر مرکزی در آن منطقه برای این افراد وجود نداشت تصمیم گرفتیم برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا و خدمت‌رسانی به این افراد شعبه ۶ این سازمان را در چهارراه عاشق اصفهانی واقع در شمال اصفهان راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی‌ اصغردادخواه؛ با بیان اینکه افرادی که ۱۰ سال حق بیمه پرداخت کرده باشند و از نظر کمیسیون‌های این سازمان از کار افتاده باشند می‌توانند بدون در نظر گرفتن شرایط سنی از این سازمان مستمری دریافت کنند تصریح کرد: مزایای حق مسکن، بن و موارد دیگر به نسبت پرداخت حق بیمه به بازنشستگان این سازمان اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشنامه‌ای برای این سازمان ارسال شده و در آینده‌ای نزدیک تسهیلاتی برای بازنشستگان دارای ۱۰ سال پرداخت بیمه اعمال می‌شوداظهار داشت: گروه اول مردان دارای حداقل سن ۶۰ سال و زنان دارای حداقل سن ۵۵ سال با پرداخت ۱۰ سال حق بیمه می‌توانند به نسبت سنوات خود مستمری دریافت کنند.

وی افزود: افرادی که حداقل ۶۰ سال و زنانی که حداقل ۵۵ سال سن داشته باشند با پرداخت یک‌جای حداقل ۱۰ سال حق بیمه خود می‌توانند مستمری دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز