خبرگزاری کار ایران

‏همزمان با دهه فجر صورت می‌پذیرد؛

اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان تیران و کرون‏

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۵

کاروان سلامت و بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان اصفهان به روستاهای محروم تیران و کرون اعزام می‌شوند.

ایلنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: همزمان با دهه فجر کاروان سلامت و بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در مناطق محروم شهرستان تیران و کرون مستقر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محسن مومنی خاطر نشان کرد: این کاروان با همکاری معاونت داوطلبان و معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان چهارشنبه و پنج شنبه ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه به روستاهای محروم شهرستان تیران و کرون اعزام می‌شود.
وی افزود: در این کاروان ضمن برپایی بخشی از بیمارستان صحرایی خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی با حضور پزشکان داوطلب هلال احمر، کارکنان، امدادگران و داوطلبان هلال احمر ارائه می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: پزشکان متخصص داوطلب جمعیت هلال احمر استان اعم از متخصص قلب، عفونی، جراحی، روان‌شناسی و مامایی در این کاروان حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: محل برگزاری این کاروان روستاهای رستم آباد، سودان، بودان، حسن آباد و قاسم آباد از توابع شهرستان تیران و کرون است.
مومنی در پایان یادآور شد: پس از این کاروان، کاروانهای دیگری نیز به مناطق محروم دهاقان و سمیرم اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز