خبرگزاری کار ایران

مدیر پالایشگاه نفت اصفهان:

پایش و اندازه گیری گازهای خروجی از دودکش کوره های پالایشگاه ماهیانه انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۸۳

پالایشگاه نفت اصفهان دارای آنالایزر است که موارد را به صورت لحظه ای، تست و ماهیانه نمونه گیری می کند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در دیدار با اعضای جمعیت حمایت از منابع طبیعی و محیط زیست پیام سبز، افزود: سازمان محیط زیست از طریق اداره محیط زیست استان بر این پالایشگاه نظارت دارد و میزان آلایندگی پالایشگاه اصفهان را هر ماه کنترل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، لطفعلی چاوشی با بیان اینکه پالایشگاه اصفهان با نظارت اداره حفاظت محیط زیست استان توانسته است در حد استانداردهای زیست محیطی، آلودگی را کاهش دهد تصریح کرد: پالایشگاه اصفهان، آلودگی هوا و آلایندگی محیط زیست ندارد و مرتب از طریق سازمان‌های خارجی و داخلی کنترل می‌شود.

مدیر پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه پایش و اندازه گیری گازهای خروجی از دودکش کوره‌ها به صورت ماهیانه انجام می‌شود اظهار داشت: این شرکت دارای آنالایزر است که موارد به صورت لحظه‌ای، تست و ماهیانه نمونه گیری می‌شود.

وی تاکید کرد: آمار به دست آمده از این آنالایزر، کمتر از مقدار حداکثری است که سازمان استاندارد اعلام کرده است و اگر غیر از این باشد طبق ضوابط ایرادات لازم به پالایشگاه گرفته می‌شود.

چاووشی بیان داشت: انتظار می‌رود سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد به جای قرار گرفتن مقابل هم، با همیاری یکدیگر، اصفهان را به سوی سلامت سوق دهند.

وی چاوشی افزود: پالایشگاه اصفهان اقدام به احداثمجتمع بنزین سازی کرده است و توانایی تولید روزانه ۳ میلیون لیتر بنزین در حد استانداردهای یورو ۴ را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز