خبرگزاری کار ایران

به دلیل تولید محصولات فاقد کیفیت و مغایر با استاندارد های ملی:

۲ واحد تولید آبگرمکن در نجف آباد پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۲۵

۲واحد تولید آبگرمکن غیر استاندارد درنجف آباد پلمپ و به مراجع قانونی ذی صلاح معرفی شدند.

ایلنا: مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد اصفهان گفت: ۲ واحد تولید کننده آبگرمکن غیر استاندارد در اصفهان که اقدام به ساخت محصولات مغایر با استانداردها می کردند، شناسایی و پس از پلمپ خط تولید تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا صالحی ادامه داد: طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اداره کل استاندارد ۲ واحد متخلف مذکور که در نجف آباد اصفهان اقدام به تولید محصولات فاقد کیفیت و مغایر با استاندارد های ملی ایران می نمودند را شناسائی و پس از احراز تخلف صورت گرفته خط تولید آنان پلمپ و برابر قانون به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

وی با بیان این مطلب انتخاب و استفاده از آبگرمکن استاندارد در ایمنی و سلامت مصرف کنندگان و بویژه اعضای خانواده ها اهمیت دارد، ‌گفت: در هنگام خرید این محصول آبگرمکنی را انتخاب کنید که علاوه داشتن نشان استاندارد ملی ایران و سیستم های ایمنی استاندارد، به شیر اطمینان نیز مجهز باشد. دقت و سخت گیری در انتخاب لوازم خانگی استاندارد علی الخصوص لوازم گازسوز، ایمنی خانه و خانواده شما را تضمین می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز