خبرگزاری کار ایران

جذب 430 میلیارد ریال سرمایه برای طرح‌های فناورانه در جشنواره شیخ بهایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۵۴۴

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی از جذب 430 میلیارد ریال سرمایه برای طرح‌های فناورانه در دو دوره گذشته جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عبدالرضا کبیری اظهار داشت: طی دو دوره گذشته جشنواره شیخ بهایی (دوره‌های پانزدهم و شانزدهم)، در مجموع 24 طرح در جذب سرمایه‌گذار موفق بودند. بر این اساس مجموع سرمایه جذب شده در پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی بالغ بر 160 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: مجموع سرمایه جذب شده و در حال مذاکره در شانزدهمین دوره جشنواره، 270 میلیارد ریال، مجموع گرنت فناوری و تسهیلات ارزان ‌قیمت 205 میلیارد ریال و مجموع جوایز نقدی 5 میلیارد ریال بوده است. این در حالی است که روند مذاکرات با سرمایه‌گذاران برای تعداد زیادی از طرح‌ها همچنان ادامه دارد.

به گفته دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، 430 میلیارد ریال سرمایه برای طرح‌های فناورانه در دو دوره گذشته جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی جذب شده است.

جذب سرمایه یکی از پارامترهای کلیدی در اجرا و توسعه طرح‌های فناورانه محسوب می‌شود؛ به همین دلیل جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی نیز در دوره‌های اخیر خود همواره بر این موضوع و تحقق سرمایه‌گذاری‌های کلان و واقعی در فناوری تأکید داشته است.

  هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی 20 و 21 اردیبهشت ماه همزمان با ایام بزرگداشت دانشمند بزرگ جهان اسلام شیخ بهایی و با شعار رونق کسب‌­وکارهای فناورانه، اثرگذاری اقتصاد دانش‌بنیان در توسعه پایدار و پیشرفت کشور در مهمانسرای تاریخی عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز