خبرگزاری کار ایران

در بازدید استاندار اصفهان از مجموعه در حال ساخت مرکز همایش بین المللی اصفهان عنوان شد:

سالن اجلاس در اصفهان برای جمهوری اسلامی ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۱

گرچه سالن اجلاس سران اصفهان همچون یک سازه عظیم به نظر می رسد ولی تأثیراتی که این مجموعه در آینده نزدیک در رشد و توسعه استان خواهد داشت، بسیار مهم و ویژه است.

ایلنا: استاندار اصفهان که به همراه معاون عمرانی استانداری و شهردار اصفهان از مجموعه در حال احداثمرکز همایش‌های بین المللی اصفهان(سالن اجلاس) بازدید نمود، تأثیر این مجموعه را در رشد و توسعه استان غیرقابل انکار دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور افزود: استان اصفهان که زمانی تراز اول بود، متأسفانه در حال حاضر در تراز سوم و چهارم قرار دارد.

وی ادامه داد: سیستم‌های نمایشگاهی و اقامتی همچون سالن اجلاس می‌تواند نقش مؤثری در بالا بردن تراز بین المللی شهری مثل اصفهان که ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و هنری بیشماری دارد، ‌ ایفا نماید.

زرگرپور این مجموعه را برای جمهوری اسلامی ارزشمند دانست و تصریح کرد: نهادهای بین المللی هم اکنون آمادگی کامل دارند که همایش‌ها و اجلاس‌های خود را در ایران برگزار نمایند.

وی افزود: متأسفانه مکان و سالن مناسبی برای این منظور وجود ندارد و با تکمیل سالن اجلاس این درخواست تحقق خواهد یافت.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: این سازه علیرغم اینکه بسیار مدرن است، ‌از بعد هنر اسلامی - ایرانی نیز غنی بوده و شاخص‌های معماری ایرانی اسلامی در آن رعایت شده است.

وی افزود: سالن اجلاس مجموعه‌ای کامل در برگیرنده بخش‌های تجاری، اداری و هتل بین المللی است، ‌که در واقع شاخص شهر اسلامی پیشرفته را تداعی می‌نماید.

زرگرپور اظهار داشت: خوشبختانه ساختار مدیریتی و اجرایی این پروژه تا کنون موفق عمل نموده و پیمانکار و مشاور پروژه با تعامل و همکاری که با استانداری و شهرداری دارند، مشغول فعالیت است.

استاندار اصفهان بر اهمیت تکمیل این سازه تأکید نمود و اظهار داشت: برخی از کشور‌ها از جمله جزایر بالی اندونزی با داشتن سالن اجلاس اهمیت ویژه یافته است.

زرگرپور همچنین معاون عمرانی خود را مأمور نمود، با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان پروژه‌های رینگ سوم و چهارم و قطار شهری و قطار سریع السیر را در جهت هماهنگ نمودن اهداف اجرایی آن‌ها مورد بازبینی قرار داده و هماهنگی و تعامل لازم را جهت انجام مأموریت‌های مشترک فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز