خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ترویج فرهنگ اسلامی و بسیجی صورت گرفت:

تقدیر سپاه پاسداران از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۴۵

با حضور مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمات و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در تدوین طرح ها و ترویج فرهنگ اسلامی، بسیجی قدردانی شد.

ایلنا: در مراسمی از خدمات و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در راستای تدوین طرح های مرتبط با ترویج فرهنگ اسلامی - بسیجی قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم که به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خمینی شهر و با حضور فرماندهان بسیج ادارات و سازمانها برگزار شد از فعالیت های مستمر، حمایت ها و برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان قدردانی و ازخدمات دکتر مجلسی رئیس واحد خمینی شهر با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه آزاد واحدخمینی شهر حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی را بر پایه دیانت حاکم بر دلها دانست و گفت: انسانهای خداجو با عنصر ایمان در صحنه ها حاضر و سختی ها را هموار و آسان می کنند.

مهران مجلسی، با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی کشور بدلیل وقوع انقلاب فاقد تجارب و سازماندهی لازم بود، شرایط کنونی را ایده آل توصیف کرد و گفت: هیچ کشوری قادر به دست اندازی به ایران اسلامی نیست.

وی به روحیه سلطه گری غرب اشاره کرد و خاطر نشان کرد: آمریکا و بسیاری از کشورهای غربی در شرایط نامناسبی قرار دارند و به جای دخالت در امور کشورها بهتر است به بهبود وضع اقتصادی خود بپردازند.

رئیس دانشگاه ترویج روحیه بسیجی و انقلابی را در دانشگاه ها ضروری خواند و دستیابی به دانشگاهی اسلامی و پیشرو را از دغدغه های اصلی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز