خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان آمل:

گازرسانی به ۱۹ روستای شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۰۱

با تلاش عوامل شرکت گاز امیدواریم که علاوه برافتتاح گاز ۱۹ روستای بخش دابودشت وامام زاده عبدالله شاهد افتتاح گاز ۵ روستای دیگر دربخش دشت سر تا پایان سال باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: ایام الله دهه فجر یادآور زیباترین دوران انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین شفیع زاده دراولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آمل با اشاره به تشکیل کمیته ۱۷ گانه برای اجرایی کردن برنامه های دهه فجر امسال گفت: همه ما مسئول هستیم که درایام الله دهه فجر برنامه هایی را اجرا کنیم که درخور مقام نظام ما باشد.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده مردم و مسؤلان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر و اجرای برنامه‌های گسترده در این ایام، گفت: مسئولان برای برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام تلاش کنند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل انقلاب اسلامی را ثمره رشادت‌های شیرمردان غیور کشور دانست و اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یادآور زیباترین دوران انقلاب است و باید با فرصت زمانی که داریم برنامه‌های باشکوه در خور شان این ایام را اجرایی کنیم.

شفیع زاده افزود: استفاده از برنامه‌های فرهنگی متنوع و شاد در ایام الله دهه فجر سبب می‌شود علاوه بر پاسداشت این روزهای مقدس لازم است تمام دستگاه‌های دولتی به صورت جدی و پر رنگ‌تر از قبل در برنامه‌ها حضور داشته و در برپایی اقداماتی که می‌توان شادی و نشاط این ایام را یادآور شد تلاش کنند.

وی با قدردانی از همه مسئولان درجهت رفع مشکلات مردم بیان داشت: طرح تکریم ارباب رجوع و برخورد کرامت مدارانه با مردم در روزهای ایام الله دهه بیشتر باشد تا مردم احساس کنند که مسئولین خدمتگذار واقعی مردم هستند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به افتتاح گازرسانی به ۱۹ روستای شهرستان درایام الله دهه فجر یادآوردشد: با تلاش عوامل شرکت گاز امیدواریم که علاوه برافتتاح گاز ۱۹ روستای بخش دابودشت وامام زاده عبدالله شاهد افتتاح گاز ۵ روستای دیگر دربخش دشت سر تا پایان سال باشیم.

شفیع زاده تاکید کرد: با گازدار کردن تمامی روستاهای جلگه و دشت در اوایل سال ۹۴ جشن گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان را جشن خواهیم گرفت.

وی با تأکید بر حضور گسترده شهروندان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال‌جاری می‌تواند تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های نظام و انقلاب باشد که در این راه مطمئنا شهروندان آملی از جان و دل مایه می‌گذارند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان نیز همگام با سایر نقاط ایران اسلامی با شرکت در این مراسم باشکوه بار دیگر به تمام دنیا اثبات می‌کنند که چون همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه، نظام و آرمان‌های امام راحل در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز