خبرگزاری کار ایران

علیرضا یونسی خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران همزمان با دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۹۲

در سال جاری بیشترین برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در مازندران برگزار شده و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

علیرضا یونسی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: هر چه جامعه داناتر باشد فضیلت، شرافت و پاکی در آن جامعه جلوگری بیشتری خواهند نمود.

به گزارش ایلنا، وی افزود: کتاب و مطالعه جامعه را به سوی دانایی و علم هدایت خواهد کرد و اگر تلاش کنیم تا فرهنگ جامعه و ارزشهای دینی جامعه تقویت شود جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی گرفته می شود.
یونسی تصریح نمود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و انتظار داریم صورت و سیرت نمایشگاه کتاب در دهه فجر انقلاب اسلامی رنگ و بوی انقلاب و ارزشهای انقلاب را داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به برنامه های متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی در سال اقتصاد و فرهنگ در مازندران گفت: در سال جاری بیشترین برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در مازندران برگزار شده و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

وی حضور ۵۰۰ ناشر با ۵۰ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه بزرگ را فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دانست و گفت: سعی شود در این نمایشگاه به ناشرین و مؤلفین مازندرانی هم توجه شود و زمینه معرفی آثار آنان نیز فراهم گردد.

در این نشست دکتر ابراهیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گزارشی در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه کتاب در استان ارائه نمود و گفت: این نمایشگاه با تشکیل ۳۵۰ غرفه از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۹ بهمن ۹۳ در ساری برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز