خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

توقیف محموله ۱۰۰میلیون ریالی کالای قاچاق در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۴۲

یک دستگاه خودرو اتوبوس مسافربری اسکانیا که حامل محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بود, توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان توقیف شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا "، سرهنگ " حسن یاردوستی " گفت: ماموران این فرماندهی، در اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و برخورد با مخلان نظم اقتصادی کشور، در پی کسب خبری مبنی بر حمل بار کالای قاچاق در یکی از ورودی های شهر اصفهان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا مشکوک و در بازرسی از آن مشخص شد که این خودرو دارای محموله کالای قاچاق است که بلافاصله توسط ماموران متوقف شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در بازرسی از این اتوبوس ۳۵۹ عدد کیف تبلت بزرگ و کوچک، ۱۰۱ عدد mp۳، همچنین رادیو فلش خور و مقداری متعلقات کامپیوتر که فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی بودند, کشف شد.

رییس پلیس مرکز استان با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند, اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ " یاردوستی " در پایان عنوان کرد: گسترش قاچاق، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می زند و به همین دلیل پلیس مصمم است با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز