خبرگزاری کار ایران

توسط معاون پژوهش و فناوری واحد نجف آباد صورت گرفت:

کسب عنوان مدیر برتر فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۵۲

در چهاردهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران بر‌تر کشور رضا ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد موفق به کسب عنوان مدیر بر‌تر فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این جشنواره شد.

ایلنا: در چهاردهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران بر‌تر کشور رضا ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد موفق به کسب عنوان مدیر بر‌تر فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این جشنواره شد.
به گزارش ایلنا، درپی کسب این موفقیت علمی رضا فرجی دانا وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با اهداء لوحی یادبود، از زحمات علمی وی تقدیر به عمل آورد. در متن این لوح یادبود آمده است:
جناب آقای دکتر رضا ابراهیمی
تلاش متفکران، اندیشه ورزان و آحاد جامعه علمی کشور در راستای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نشانگر عزم و همت والای فرهیختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شایسته تقدیر است.
بدینوسیله با تبریک صمیمانه برای کسب عنوان مدیر بر‌تر فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران بر‌تر سال ۱۳۹۲ از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات روز افزون شما را مسئلت می‌نمایم.
به گزارش خبرنگار شایان ذکر است رضا ابراهیمی همچنین موفق به کسب عنوان پژوهشگر بر‌تر استان اصفهان در سال ۱۳۸۹ و نیز مدیر بر‌تر استان اصفهان در سال ۱۳۹۱ شده بود.
از جمله سوابق علمی و تحقیقاتی وی می‌توان به چاپ ۳۵ مقاله در مجلات معتبرISI، چاپ ۱۷ مقاله در مجلات علمی پژوهشی ISC، ثبت ۶ اختراع، ارائه ۵۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی، انجام ۱۰ طرح تحقیقاتی، تالیف یک فصل از کتاب Nanocomposites – New Trends and Developments انتشارات INTECH در سال ۲۰۱۲ و تالیف یک فصل از کتاب Current microscopy contributions to advance in sience and technology انتشارات Formatex Research Center اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز