خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تاکید کرد:

آمادگی تشکل‌های گردشگری برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۰۲

تمام سازمان ها و بخش های مختلف استان اصفهان در موضوع گردشگری نقش دارند و می توانند برای رونق این صنعت اثرگذار باشند.

ایلنا: مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، در نخستین جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی حلقه واسطه بین بخش خصوصی و دولت است و می‌تواند در ارتباطات بین المللی فعال‌تر از بخش دولتی فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، محسن مصلحی از آمادگی تشکل‌های گردشگری و فعالین این بخش برای توسعه صنعت گردشگری اصفهان خبر داد و گفت: اتحادیه‌های صنایع دستی، هتل داران، راهنمایان تور، آژانس داران و مهمانپذیران در قالب مجمع گردشگری استان مشغول فعالیت‌اند و می‌توانند با کمیسیون گردشگری اتاق ارتباط نزدیک داشته باشند.

وی صنعت گردشگری را مهم‌ترین و پاک‌ترین بخش اقتصادی کشور دانست و گفت: تجمیع کمیسیون‌های گردشگری زیر نظر کارگروه گردشگری استان می‌تواند به تقویت این صنعت کمک کند.

وی با اشاره به استفاده از الگوی کشورهای در حال توسعه مانند ترکیه و مالزی در صنعت گردشگری گفت: استفاده از این الگو‌ها در رونق صنعت گردشگری اصفهان نیز بسیار موثر است.

مصلحی تاکید کرد: گردشگری پایدار در اصفهان نیازمند برنامه ریزی منسجم از سوی بخش دولتی و تعامل و همکاری نزدیک با بخش خصوصی است.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، خواستار مدیریت واحد و یکپارچه برای گردشگری استان شد و گفت: تمام سازمان‌ها و بخش‌های استان در موضوع گردشگری نقش دارند و می‌توانند در این موضوع اثرگذار باشند.

وی اظهار داشت: اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی می‌تواند از تشکیل تشکل‌های و زیرساخت‌های گردشگری حمایت معنوی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز