خبرگزاری کار ایران

در یازدهمین شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان مطرح شد:

ضرورت ایجاد یک سیستم نظارتی برای افزایش کیفیت کالاهای صادراتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۳

ایجاد یک سیستم نظارتی برای کالاهای صادراتی می‌تواند باعثافزایش صادرات کالاهای با کیفیت و حفظ بازارهای هدف صادراتی شود.

ایلنا: ایجاد یک سیستم نظارتی برای کالاهای صادراتی می‌تواند باعثافزایش صادرات کالاهای با کیفیت و حفظ بازارهای هدف صادراتی شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رییس شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان در یازدهمین شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان گفت: یکی از مسایل بخش صادرات استان از دست رفتن بازارهای هدف صادراتی پس از ارسال کالای نامرغوب است و ایجاد یک سیستم نظارتی برای کالاهای صادراتی می‌تواند کالاهای با کیفیت را صادر و از دست رفتن بازارهای هدف صادراتی جلوگیری کند.
رسول زرگرپور خواستار فعال شدن کارگروه گردشگری استان شد و گفت: همه بخش‌های استان با کمک هم صنعت گردشگری اصفهان را فعال‌تر و پویا‌تر کنند.
زرگرپور از تشکیل کمیته ویژه هیات‌های خارجی در استانداری اصفهان با حضور نماینده نمایندگی وزارت خارجه در استان، استانداری، میراثفرهنگی و اتاق بازرگانی با هدف برنامه ریزی سفر هیات‌های خارجی به اصفهان خبر داد و گفت: در چهار ماه گذشته ۳۴ هیات خارجی به اصفهان وارد شدند و باید از این فرصت برای بازاریابی و حل مسایل و مشکلات صادرکنندگان استفاده کرد.
وی در ادامه این جلسه به مصوبه ۹ ماده‌ای شورای عالی آب کشور در مورد حوضه زاینده رود اشاره کرد و گفت: همه بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی استان که خواستار حل مساله آب می‌باشند باید مطالبات خود را در اجرای این مصوبه دنبال کنند.
رییس اتاق اصفهان و دبیر شورای گفتگو استان در این جلسه گفت: یکی از نقاط قوت شورا تشکیل جلسات کار‌شناسی متعدد قبل از جلسه اصلی است و دبیرخانه تلاش دارد که با حضور کار‌شناسان بخش دولت و خصوصی، عمده‌ترین مسایل و مشکلات را طرح و راهکارهای اجرایی آن را به شورا ارایه کند.
خسرو کسائیان پیش زمنیه روابط بین المللی اقتصادی را روابط سیاسی با سایر کشور‌ها برشمرد و گفت: مسوولین سیاسی باید مسیرتجارت را باز نموده تا فعالان اقتصادی در این مسیر به فعالیت بپرداند.
عضو شورای گفت‌و‌گو در این جلسه گفت: نظارت بر کیفیت کالای صادراتی می‌تواند صادرات استان را در بازارهای هدف با ثبات سازد.
سید عبدالوهاب سهل آبادی افزود: سازمان‌های دولتی با همکاری تشکل‌های اقتصادی مانند خانه صنعت و معدن می‌توانند بر روی تولید صادر محور نظارت کنند.
گفتنی‌ست در این جلسه ۹ مانع و ۲۱ راهکار باقی مانده برای افزایش صادرات در استان بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز