خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی و گردشگری استان اصفهان خبر داد:

سمینار رسانه‌های اجتماعی و صنعت گردشگری در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۷۶

سمینار رسانه های اجتماعی و صنعت گردشگری با هدف برجسته نمودن نقش حیاتی رسانه های نوین اجتماعی در توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهمترین کسب و کارهای مبتنی بر دانش در عصر اطلاعات برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: سمینار رسانه‌های اجتماعی و صنعت گردشگری(Social Media & Tourism Industry) در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ «محسن مصلحی» تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با هدف برجسته نمودن نقش حیاتی رسانه‌های نوین اجتماعی در توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین کسب و کارهای مبتنی بر دانش در عصر اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: این سمینار –کارگاه آموزشی توسط موسسه راهنمایان توریسم و با همکاری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و با حمایت پژوهشگاه شاخص پژوه در روز یکشنبه چهارم خرداد ماه سالجاری از ساعت ۸ تا ۱۷ در پژوهشگاه شاخص پژوه برگزار می‌شود.

مصلحی اظهار داشت: در این سمینار – کارگاه آموزشی یکروزه خانم کارین الجین نیجوییس(عضو فدراسیون بین المللی IT، سفر و گردشگری؛ و عضو کمیته موسسه بین المللی طراحی اطلاعات) سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است برای کلیه شرکت‌کنندگان در این سمینار آموزشی، گواهی‌نامه معتبر با امضاء سخنران صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز