خبرگزاری کار ایران

معاون دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد:

معاونت دانش و پژوهش سپاه استان اصفهان نیازهای سازمانی را در قالب پژوهش های بینادی ارائه می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۰۲

در معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تا کنون ۳۰ عنوان طرح پژوهشی ارائه شده است که بسیاری از این طرح ها به بررسی برنامه های پیش رو ویا انجام شده در سپاه پرداخته است.

ایلنا: در معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تا کنون ۳۰ عنوان طرح پژوهشی ارائه شده است که بسیاری از این طرح ها به بررسی برنامه های پیش رو ویا انجام شده در سپاه پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان این مطلب گفت: پژوهشهای معاونت دانش و پژوهش سپاه استان مبنی بر نیازهای سازمانی است.

سرهنگ پاسدارحسن چاوشی افزود: معاونت دانش و پژوهش پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر جنبش نرم افزاری حدود دو سال است که تأسیس شده و در چهار حوزه کاری، مدیریت دانش سازمانی، انجام پژوهشهای کاربردی، نشر و تبادل دانش و نهایتاً کانونهای اندیشه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه معاون دانش و پژوهش سپاه از همکاری ۱۹۵ نفر از افراد توانمند در بحثپژوهش بهره مند است گفت: همکاران در این معاونت دارای ۳۱ نفر دارای دکتری تخصصی، ۳۵ نفر کارشناس ارشد و حدود ۱۱۰ نفر در سطح کارشناسی هستند.

چاوشی گفت: در این حیطه بحثما تجربه نگاری است که تک تک کارکنان ما درهر سطح سازمانی در سراسر کشور می توانند وارد سامانه ملی تجربه نگاری سپاه شوند و تجربیات خود را ثبت، تا ماندگار شوند.

وی اظهارداشت: تا کنون ۳۰ عنوان پژوهشی به عنوان نمونه ارائه شده و ازجمله این عناوین می توان به پژوهش با موضوع افزایش بهره وری منابع انسانی سازمان، بررسی میزان اثر بخشی اردوهای جهادی رده‌های بسیج در استان و راهکارهای اجراشدن کرسی‌های آزاد اندیشی دردانشگاهها اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز