خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان اعلام کرد:

آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۰۷

همزمان با هفته بسیج، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج اصفهان در نمایشگاه شکوه مجاهدت به نمایش گذاشته خواهد شد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: نمایشگاه شکوه مجاهدت به مناسبت هفته بسیج در ناحیه امام صادق(علیه السلام) اصفهان برگزار خواهد شد و بسیج رسانه اصفهان در غرفه‌ای بالغ بر ۳۰ متر حضور پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رضا صفری اظهار داشت: در این نمایشگاه هر روز یکی از مدیران مسوول و سردبیران رسانه‌های استان اصفهان حضور خواهند داشت و آماده مشاوره و پاسخ به سوالات مراجعان و بسیجیان را خواهند بود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ادامه داد: در این راستا در دو نشست خبری به ابعاد فعالیت اقشار مختلف بسیج در این زمینه‌ها خواهیم پرداخت.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه با توجه به نقش تاثیرگذار خود در انسجام جبهه گفتمان انقلاب اسلامی رسانه‌ها در این نمایشگاه به ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای خود واهد پرداخت.

صفری حضور خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران بسیجی را در این نمایشگاه از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد، افزود: در حال حاضر رسانه‌ها و اصحاب رسانه‌ها از نقش قابل توجه و تاثیرگذاری برخوردار هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از ۳۰ آبان الی ۶ آذر از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز