خبرگزاری کار ایران

در دیدار با استاندار اصفهان:

سرکنسول روسیه در اصفهان استوارنامه خود را تقدیم استاندار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۶۷

سرکنسول روسیه در اصفهان در دیدارسفیر کبیر فدراسیون روسیه در ایران استوارنامه خود را تقدیم استاندار نمود.

ایلنا: رسول زرگرپور در دیدار با لوان جاگاریان سفیر کبیر و نماینده تام الاختیار فدراسیون روسیه در ایران در محل تالار تاریخی اشرف ضمن اظهار خوشوقتی از ملاقات با ایشان از روسیه به عنوان کشور بزرگ و همسایه و برادر جمهوری اسلامی ایران یاد نمود که چه در بعد سیاسی و چه در ابعاد اقتصادی و نظامی همکاری‌های خوبی با این کشور وجود دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد در دولت یازدهم روابط ایران با روسیه عمیق‌تر و گسترده‌تر شود و در تمام ابعاد شاهد تعمیق مناسبات باشیم.

وی با اشاره به استراتژی دولت جناب آقای دکتر روحانی در خصوص افزایش مناسبات و ارتباطات استان‌ها با کشورهای دیگر بالاخص کشورهای همسایه و موقعیت ممتاز استان اصفهان در کشور از نظر جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و نظامی، خواستار ارتباطات بیشتر مقامات مسئول این استان با استانهای فدراسیون روسیه شد.

استاندار اصفهان عنوان نمود: از اینکه دولت روسیه کنسول‌گری در اصفهان دارد خوشحالم و با توجه به خواهر خواندگی شهر اصفهان با شهر سن پترزبورگ لازم است فعالیت بیشتری صورت گیرد و این خواهرخواندگی نمود خارجی هم داشته باشد و مایه افزایش مناسبات شود.

سفیر کبیر و نماینده تام الاختیار فدراسیون روسیه در ایران نیز در این دیدار ضمن اظهار خوشوقتی از سفر به اصفهان و دیدار با استاندار اظهار داشت: ما از سطح روابط سیاسی با ایران بسیار راضی هستیم و بایستی تلاش کنیم سطح روابط اقتصادی هم گسترش یافته و روند مثبتی داشته باشد.

لوان جاگاریان با اشاره به خواهرخواندگی اصفهان با سن پترزبورگ و برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در این شهر خواستار برگزاری هفته فرهنگی سن پترزبورگ با حضور استاندار این شهر در اصفهان شد.

در پایان این دیدار استوارنامه یوگنی ایوانوویچ کولیش به عنوان سرکنسول فدراسیون روسیه در شهر اصفهان و شهرستانهای تابعه استان اصفهان و استانهای یزد و کرمان تقدیم استاندار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز