خبرگزاری کار ایران

دربازدید مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از بازار گل و گیاه و گیاهان دارویی اصفهان مطرح شد:

کلیه مایحتاج دارویی مردم در بازار گیاهان دارویی اصفهان موجود است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۰

بیش از ۳۰۰ گل فروشی از شهر اصفهان از این بازار خرید دارند و گل و ملزومات آن به استانهای دیگر و نیز خارج از کشور صادر می‌شود و همچنین در این بازار، ماهیان زینتی نیز توسط ۲۵ واحد تولیدی عرضه می‌شود.

ایلنا: با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیر باغبانی، و جمعی از همکاران، هفتمین تور بازدید از طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی از بازار عرضه گل و گیاه و نیز بازار گیاهان دارویی برگزار شد و در این بازدید مسئولان سازمان جهاد کشاورزی از نزدیک با تولید کنندگان گل گیاه زینتی، آپارتمانی و ماهیان زینتی آشنا شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مسئول بازار گل و گیاه با اشاره به سابقه این مجموعه گفت: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در سال ۸۵ اقدام به ایجاد این بازار نمود که در حال حاضر ۱۵۰ تولید کننده گل و لوازم گل آرائی و لوازم گلخانه‌ای در این بازار دارای غرفه هستند و این بازار شامل غرفه‌های عرضه گل شاخه بریده، گل‌های آپارتمانی، درختچه‌های مینیاتوری، لوازم گل آرائی و لوازم گلخانه‌ای، کود، سم و بذر، گل‌های خشک و گل‌های مصنوعی می‌باشد.
رضائی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ گل فروشی از شهر اصفهان از این بازار خرید دارند و گل و ملزومات آن به استانهای دیگر و نیز خارج از کشور صادر می‌شود و همچنین در این بازار، ماهیان زینتی نیز توسط ۲۵ واحد تولیدی عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: بازار گیاهان دارویی برای اولین بار در کشور ایجاد شده است و در اختیار ۳۰ شرکت تولید کنندگان فرآورده‌های گیاهان دارویی قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: در این بازار انواع گیاهان داروئی خشک، دمنوشهای گیاهی، عرقیات، اسانس، ادویجات، عسل، داروهای گیاهی، روغن‌های گیاهی، محصولات سالم و طبیعی و انواع قلمه، بذر و نشاء گیاهان داروئی به صورت عمده و خرده عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز