خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در دومین کارگاه آموزشی خبرنگاران خانه مطبوعات اصفهان عنوان کرد:

فولاد مبارکه از اهداف تعیین شده در زمینه تولید۱۰ درصد فراترعمل کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۷۹

جمعی از خبرنگاران خانه مطبوعات استان اصفهان با حضور در شرکت فولاد مبارکه اصفهان ضمن دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه و بازدید از خطوط تولید این شرکت دومین کارگاه آموزشی خبر نویسی صنعتی را در این شرکت برگزار کردند.

ایلنا: جمعی از خبرنگاران خانه مطبوعات استان اصفهان با حضور در شرکت فولاد مبارکه اصفهان ضمن دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه و بازدید از خطوط تولید این شرکت دومین کارگاه آموزشی خبر نویسی صنعتی را در این شرکت برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر روابط عمومی فولادمبارکه اصفهان در این برنامه مقدم اصحاب رسانه و قلم را در فولاد مبارکه گرامی داشت و ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده تعامل فولاد مبارکه با اصحاب رسانه را به عنوان یکی از رسالتهای شرکت در جهت آشنایی عموم مردم با فعالیت‌ها و اقدامات موثر فولاد مبارکه بر شمرد.

علیرضا صانعی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت به روز رسانی اطلاعات مورد نیاز جامعه را مورد تاکید قرار داد تصریح کرد: تعامل هرچه بیشتر صنعت با جامعه و تداوم برگزاری کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران استان علاوه بر آشنایی این عزیزان با آخرین دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه می‌تواند شرایطی فراهم نماید که خبرنگاران با دید تخصصی‌تری اخبار مربوط به پیشرفتهای صنعتی کشور و بویژه استان را در زمینه‌های مختلف صرفه جویی، بومی سازی و اجرای طرحهای موفق توسعه با توانمندی متخصصان داخلی در سطح جامعه منتشر و به سمع و نظر مردم برسانند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ایجاد انگیزه مضاعف نزد جوانان و الگو برداری ایشان از موفقیت‌ها و خودباوری‌های بدست آمده در فولاد مبارکه را یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای تعامل هرچه بیشتر اصحاب رسانه با صنعت خواند و ابراز امیدواری کرد: درادامهٔ کار ماحصل همه این اقدامات زمینه‌های خودکفایی هر چه بیشتر کشورمان را بدست جوانان این مرزو بوم فراهم نماید.

صانعی در ادامه به تشریح عملکرد و برنامه‌های آتی شرکت برای اجرای طرح‌های توسعه و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این زمینه و همچنین وضعیت تولید در فولاد مبارکه اصفهان پرداخت و تصریح کرد: فولاد مبارکه در ۶ ماهه اول سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب توانست، نه تنها به برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده دست یابد بلکه ۱۰ درصد فرا‌تر از اهداف تعیین شده تولید نموده است و مصمم است تا پایان سال جاری درصد رشد بیشتری نسبت به برنامه‌ها را رقم زند که امیدواریم با تلاش و همت همه کارکنان شاهد این رویداد عظیم اقتصادی باشیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه رسالت رسانه‌ها در اطلاع رسانی مباحثپیشرفت و موفقیت‌های کشور بسیار حائز اهمیت است، از همه خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه حاضر در این کارگاه آموزشی صمیمانه قدردانی کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم خبرنگاران خانه مطبوعات اصفهان کسب نشانهای بر‌تر نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور را که در راستای تعاملات و ارتباطات منطقی و دانش محور روابط عمومی فولاد مبارکه محقق شده بود را به مدیریت و کارکنان روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان تبریک گفتند.

گفتنی است، در جریان این برنامه، خبرنگاران مدعو پس از حضور در محل معراج‌الشهدای فولاد مبارکه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای نام آشنای ۸ سال دفاع مقدس، خطوط تولید شرکت را مورد بازدید قرار دادند و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای فولاد مبارکه اصفهان قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز