خبرگزاری کار ایران

۲۸۷ نفر در مسابقات قرآن شرکت فولاد مبارکه برگزیده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۶۶

مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و احکام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آبان ماه با قرائت پیام مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.

ایلنا: مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و احکام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آبان ماه با قرائت پیام مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهانمدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این رابطه اظهار داشت: بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و احکام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در رشته‌های حفظ، مفاهیم و احکام ویژه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها اعم از شاغلین، بازنشستگان و پیمانکاران با حضور بیش از ۳ هزار نفر در شهریور ماه امسال برگزار و نفرات بر‌تر در هر رشته مشخص شدند.

علیرضا صانعی تصریح کرد: به منظور تجلیل ازخانواده معظم منتخبین مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی ازجمله قرائت قرآن توسط قاری بین المللی قرآن استاد حق‌شناس و اجرای گروه تواشیح توسط گروه بین المللی سلام واجرای گروه سرود در مدح و منقبت حضرت علی(ع) و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی گرجی پیرامون ترویج و رشد تربیت متناسب با فرامین قرآنی و توجه ویژه به قرآن کریم و همچنین حق فرزندان بر والد‌ین انجام پذیرفت.

وی گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت فولاد مبارکه اصفهان در راستای گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان مطابق با استانداردهای آزمون‌های سراسری برگزار گردید بطوریکه در مرحلهٔ اول مسابقات بیش از ۳ هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های محترم فولاد مبارکه در رقابتی بسیار نزدیک شرکت نمودند و در ‌‌‌نهایت تعداد ۲۸۷ نفر بعنوان نفرات بر‌تر مسابقات در رشته‌های حفظ، مفاهیم و احکام برگزیده شدند.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به رویکرد جدید شرکت فولاد مبارکه اصفهان به منظور گسترش فرهنگ قرآن پژوهی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان امیداست در آینده شاهد حضور حداکثری همکاران و خانواده‌های محترم در این دوره از مسابقات باشیم.

در ادامه آئین اختتامیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین گرجی از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه در کنار فراهم کردن امکانات تفریحی و آموزشی برای کودکان، تمامی ابعاد مختلف آن‌ها اعم از جسم، روان و فکر آن‌ها باید مورد تربیت مناسب قرار گیرد افزود: خانواده‌ای موفق است که فرزندانی سالم، چابک و با نشاط داشته باشد، کودکان باید به گونه‌ای تربیت شوند که در آینده به افراد عاقل، متفکر، آینده نگر، اهل مطالعه، با گذشت، با محبت، خوش رفتار و با نطق خوب تبدیل شوند.

حجت الاسلام گرجی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات امروز میان جوانان به دلیل پرخاشگری به والدینشان است و خداوند نیز بر پدر و مادر حساسیت زیادی دارد.

وی همچنین گفت: آموزش قرآن حق دیگر فرزندان بر والدین است که خانواده‌ها در کنار انجام فعالیت‌های اقتصادی، باید فعالیت‌های فرهنگی را نیز مد نظر قرار دهند.

گفتنی است در این مراسم فرماندار اصفهان، امام جمعه شهرستان مبارکه، مادر شهید حاج حسین خرازی و جمعی از مسئولین ادارات و ارگان‌های استان اصفهان و شهرستان مبارکه، اعضای کمیته راهبری شرکت فولاد مبارکه و بیش از ۱۳۰۰ نفر از خانواده کارکنان فولاد مبارکه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز