خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

اصفهان مادر صنایع کشور است؛ جایگاه صادرات این استان اصفهان فراتر رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۷

تجار و بازرگانان و تولید کنندگان همواره از نظر اسلام جایگاه ممتازی دارند و باید این جایگاه در جامعه کنونی ما به گونه‌ای تبیین شود که همه از این مسئله سود ببرند.

ایلنا: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امنیت شغلی و سرمایه برای فعالان اقتصادی یکی از موضوعات مهم و اثرگذار در صادرات کشور است ادامه داد: استان اصفهان مادر صنایع کشور به شمار می‌آید و جایگاه صادرات استان اصفهان باید جایگاه فرا‌تر از جایگاه فعلی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک با انتقاد از نبود سیستم هماهنگ صادرات در استان اصفهان افزود: توجه به استاندارد در تولیدات صارات محور از دیگر موضوعات مهم در عرصه صادرات است که باید مورد توجه همه بخش‌ها قرار گیرد.

وی با انتقاد ازعملکرد برخی از سازمان‌های دولتی که فعالان اقتصادی را مانند توپ فوتبال به این سو و آن سو می‌کشاند، افزود: فعال اقتصادی باید تشویق شود که در یک بخش فعالیت کند و علاوه بر اشتغال زایی به صادرات بپردازد ولی متاسفانه این روحیه در همه سازمان‌های دولتی حاکم نیست.

وی رفع موانع رشد صادرات را در اصلاح قوانین کار، تجارت و صادرات و واردات توسط مجلس و با همکاری دولت و اتاق بازرگانی عنوان کرد و گفت: نباید نگاه منفی برخی از سازمان‌های دولتی به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی گفت: نباید با یک عینک دودی همه افراد را یک جور ببینیم صادرکنندگان در جایگاه خود بسیار ارزشمند است و قاچاق چی در جایگاه خود فردی متخلف است.

وی اضافه کرد: اگر تحریم‌های خارجی ۴۰ درصد بر اقتصاد کشور تاثیرگذاشته خود تحریمی ۶۰ درصد موثر بوده است و باید این رویکرد تغییر کند تا تجارت خارجی ایران در مسیر توسعه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز