خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور اجتماعی شهرداری اصفهان تاکید کرد:

حاشیه‌نشینی در شهر اصفهان روز به روز در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۳۶

حاشیه‌نشینی در شهر اصفهان روز به روز در حال افزایش است و باید اقدامی برای جلوگیری از این حاشیه‌نشینی‌ها شود.

ایلنا: ابوالفضل خسروی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در بحثآرامستان‌ها همکاری لازم را با دستگاه‌های ثبت وقایع حیاتی دارد، اظهار کرد: مهاجرت و دفن بدون مجوز در برخی آرامستان‌ها به عنوان مهم‌ترین مشکل مطرح در اصفهان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی با بیان اینکه باید راهکاری برای رفع این مهاجرت‌ها اندیشیده شود، افزود: شورای برنامه‌ریزی استان براساس آمار‌ها و اطلاعات جمعیتی که ثبت می‌شود باید با دستگاه‌هایی همچون آموزش‌ و پرورش، دانشگاه‌ها و شرکت‌ها تعامل بیشتر و تصمیم‌گیری به موقع برای رفع این معضل انجام بدهد.

وی ادامه داد: مهاجرت به شهر‌ها و ساخت‌ و سازهای ناهمگون رشد جمعیت بی‌رویه را به همراه دارد و توزیع متوازن جمعیت را بر‌هم می‌زند.

خسروی تاکید کرد: باید به روستا توجه بیشتر کرد و از طرفی دیگر رشد جمعیت در استان اصفهان را به یک ثبات رساند.

وی اضافه کرد: حاشیه‌نشینی‌ها به مراتب در توزیع سطح رفاه شهری تاثیرگذار است و مسئولان امر باید به طور جدی فکری برای این حاشیه‌نشینی و مهاجرت‌ها به اصفهان بکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز