خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

صداو سیما فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را رواج دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۷۳

صدا و سیما رسالت دارد در زمینه ایجاد فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی و معرفی کارفرمایان تلاش کند.

ایلنا: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: صدا و سیما رسالت دارد در زمینه ایجاد فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی و معرفی کارفرمایان تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان سیدعبدالوهاب سهل آبادی در جمع فعالان صنعت اصفهان و مدیران ارشد اقتصادی رسانه ملی در خیریه آلا در اصفهان با بیان اینکه دست اندرکاران صدا و سیما باید نقطه نظرات و پیشنهادهای اعضای تشکل‌های تولیدی و صنعتی را به گوش مسئولان و مردم برسانند، اظهار کرد: مدیران و فعالان رسانه‌ای در صدا و سیما باید نسبت به مسائل فرهنگی تولید بیشتر همت بگمارند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی رسالت مهمی در بهبود وضعیت صنعت و تولید کشور دارد، گفت: رسانه ملی به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه با رساندن پیام صنعتگران و تولیدکنندگان به مردم و مسوولان می تواند آنها را از درددل این قشر با خبر کند.

وی تحریم ها و اجرای هدفمندی یارانه ها را دو عاملی دانست که در سال های اخیر تولید کشور را با چالش هایی روبرو کرده است و افزود: در این شرایط و در حالی که بسته‌های حمایتی دولت به دست تولیدکنندگان نرسید، آنها به کار خود ادامه دادند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در زمینه ثبت سفارش کالاهای وارداتی و نیز با اشاره به ورود کالاهای قاچاق گفت: متاسفانه در حالی که در داخل کشور پوشاک و پارچه‌های با کیفیت تولید می شود، حجم زیادی از چنین کالاهایی به صورت قاچاق و تعداد زیادی هم به صورت سوغات وارد می شود که چنین اقدماتی موجب ضعف صنعت نساجی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز