خبرگزاری کار ایران

با ساخت دو دستگاه سنگ پولیش غلتک:

صرفه جویی ۶۰۰ هزار یورویی در فولاد مبارکه صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۶۹

با اجرای پروژه موفقیت آمیز ساخت دو دستگاه سنگ پولیش غلتک کلاف پیچ نوردگرم در فولاد مبارکه علاوه بر رفع اشکالات بومی سازی این قبیل غلتکها بیش از ۶۰۰ هزار یورو صرفه جویی ارزی به عمل آمد.

ایلنا: با اجرای پروژه موفقیت آمیز ساخت دو دستگاه سنگ پولیش غلتک کلاف پیچ نوردگرم در فولاد مبارکه علاوه بر رفع اشکالات بومی سازی این قبیل غلتک‌ها بیش از ۶۰۰ هزار یورو صرفه جویی ارزی به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، سرپرست ماشین افزار تعمیرگاه مرکزی فولاد مبارکه گفت: ‌ پس از تجربه موفق طراحی و ساخت یک دستگاه سنگ پولیش غلتک کلاف پیچ نوردگرم که تکنولوژی آن فقط در انحصار تعداد معدودی از شرکتهای خارجی بود، هم اکنون با گذشت دوسال از عملکرد موفقیت آمیز این دستگاه، دو دستگاه دیگر با طراحی جدید و رفع اشکالات طراحی قبلی در تعمیرگاه مرکزی ساخته شد.

مسیب صفیان در این رابطه افزود: حدود دوسال پیش به سفارش واحد نوردگرم یک دستگاه برای پولیش اتوماتیک سطح غلتک کلاف پیچ نوردگرم طراحی و ساخته شد که وظیفه آن پولیش و تمیزکاری پوسته‌های اکسیدی از روی سطح غلتک کلاف پیچ نوردگرم است و با عملکرد بهینه خود تاثیر مستقیم بر کیفیت سطح ورقهای تولیدی دارد این تجهیز با موفقیت در مدار تولید نورد گرم قرار گرفت و با حذف پولیش دستی پینچ رول‌ها کمک شایانی در کاهش زمانهای توقفات خط نمود و همچنین سبب بالا بردن سطح ایمنی خط تولید به دلیل حذف نیاز به پولیش دستی غلتک توسط اپراتور شد.

وی تصریح نمود: پس از اعلام رضایت واحد نوردگرم از کیفیت عملکرد دستگاه و رفع اشکالات موجود، بنا به درخواست این واحد مبنی بر ساخت دو دستگاه جدید برای بقیه کویلر‌ها، طراحی مجدد و بهینه این دستگاه با تغییر متریال برخی قسمتهای دستگاه و در نظر گرفتن اصولی همچون مونتاژ و تعمیرات آسان انجام شد. که پس از ساخت و مونتاژ این دو دستگاه در کارگاه ماشین افزار تعمیرگاه مرکزی با مدت زمان یک سال، تست عملکرد آن‌ها انجام و در توقف سالیانه خط نوردگرم بر روی کویلرهای یک و دو خط نوردگرم نصب و راه اندازی گردید که با انجام این پروژه صرفه جویی بیش از ۶۰۰ هزار یورویی برای شرکت حاصل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز