خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

تمام ظرفیت‌های استان قزوین باید پشتوانه برنامه‌های قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا باشد

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۲۵۱

استاندار قزوین گفت: تمام ظرفیت‌های استان باید پشتوانه سیاست‌ها و برنامه‌های قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در استان باشد تا بتوان گام‌های موثری را در کنترل این بیماری و کاهش مرگ و میر ناشی از آن برداریم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در جلسه فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در استان، با اشاره به آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان قزوین، افزود: تجربه سه ماهه اول سال جاری در پیشگیری و مقابله با کرونا بسیار شیرین بود که توانستیم با تعامل تمامی مسئولان و بسیج آحاد مردم، آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

وی گفت: در این راستا باید تمامی مردم و مسئولان، همکاری لازم را برای اجرای موفق طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان داشته باشند و از ظرفیت غیر از یک سوم کارمندانی که در محل کار حضور می‌یابند، در امور مربوط به اجرای دقیق طرح استفاده شود.

جمالی پور افزود: مردم عزیز استان برای حفظ سلامت و جان خود با متولیان اجرای طرح همراهی کنند تا بتوانیم این طرح را به خوبی اجرا کنیم و در نهایت، همگی طعم خوش به حداقل رساندن آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا را احساس نماییم.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج، شجره طیبه‌ای است که اجزای آن تمامی آحاد مردم محسوب می‌شوند و نقش آفرین اصلی حضور خالصانه و از روی شوق آن در صحنه‌های مختلف خدمت رسانی، خود مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز