خبرگزاری کار ایران

انصراف چهار تیم از حضور در لیگ برتر فوتبال استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۰۴

دبیر هیات فوتبال استان قزوین گفت: ۱۰ تیم برای حضور در لیگ برتر فوتبال استان ثبت نام کرده بودند که در نهایت، چهار تیم به دلیل شرایط کرونایی از شرکت در این مسابقات انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود عبدالهی با اعلام این خبر گفت: هیات فوتبال استان، تیم‌های واجد شرایط را برای شرکت در لیگ برتر فوتبال استان آزاد گذاشته و اعلام کرده است که امتیاز آنها برای لیگ برتر سال آینده حفظ می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان قزوین افزود: تا زمان قرعه کشی مسابقات، هشت تیم، آمادگی خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان در سال جاری اعلام کرده بودند که در نهایت چهار تیم از شرکت در این رقابت‌ها انصراف دادند.

عبدالهی با اشاره به تیم‌های حاضر در لیگ، افزود: طلایه داران بویین زهرا، جواهری منصوری آبیک، ستاره شهر قزوین(اقبالیه)، کاسپین نوین قزوین، اتحاد و شهید بابایی تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال هستند که در هفته اول این رقابت‌ها به میدان رفتند.

این مسئول گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان به صورت دوره‌ای در یک مرحله برگزار می‌شود و با توجه به شیوع کرونا برگزاری مسابقات در هر هفته نیازمند اخذ مجوز از ستاد استانی مقابله با کرونا است.

دبیرهیات فوتبال استان قزوین افزود: با توجه به اینکه مسابقات فوتبال لیگ برتر استان در فضای باز و بدون تماشاچی برگزار می‌شود معمولا مشکلی در صدور مجوز پیش نمی‌آید و البته تلاش ما نیز این است که مسابقات، طبق تاریخ اعلام شده برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز