خبرگزاری کار ایران

فوت ۱۴ نفر در یک شبانه روز در ایلام/ استاندار : به دنبال ایجاد بیمارستان صحرایی هستیم/ احتمال بروز فاجعه در صورت عدم همکاری مردم

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۸۵

استاندار ایلام گفت: وضعیت کرونا در استان بیش از آن چیزی که تصور می‌شود خطرناک است و اگر مردم همکاری نکنند فاجعه اتفاق می افتد.

به گزارش ایلنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» ضمن هشدار شدید نسبت به خطر جدی کرونا در استان گفت: دیروز ۵۳۵ مبتلا و ۱۰ فوتی و امروز نیز ۱۴ نفر دیگر جان خود را توسط ویروس مرگبار کرونا از دست داده‌اند اما متاسفانه مردم هنوز خطر را احساس نکرده اند و همچنان به رغم هشدارهای مکرر در مراسمات جشن و عزا با جمعیت بالا شرکت می‌کنند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی درخواست کمک کرد و گفت: به سبب تشدید بالای بیماری در استان امکانات استان دیگر جوابگوی حجم بالای بیماران نیست به همین خاطر امروز مجبور شدیم تعدادی از مبتلایان را به یک ورزشگاه که قبلا برای نقاهتگاه آماده کرده بودیم، ببریم.

او بابیان اینکه دنبال ایجاد بیمارستان صحرایی برای حجم بالای بیماران هستیم، گفت: همه باید در این شرایط حساس احساس مسئولیت کنند.

استاندار ایلام با تاکید بر ارتباط مسئولان با مردم از طریق الکترونیکی و مجازی کردن امور، افزود: در هر شرایطی نباید ارتباط بین مسئولان و مردم قطع شود و در این رابطه مدیران به طرق مختلف از جمله حضور در سامانه سامد، الکترونیکی کردن ارتباطات، ارتباط تلفنی، ویدئوکنفراسی و ... به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

او در ادامه بر ممنوع بودن هرگونه گردهمایی، همایش و جلسه تاکید کرد و گفت: جلسات در صورت ضرورت بصورت ویدئوکنفراس و با حداقل اعضا و در سالن های بزرگ که به اندازه کافی امکان تهویه داشته باشد، برگزار شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه باید برای حفظ جان خود هم که شده مراسمات و دورهمی‌ها را تعطیل کنیم، خاطر نشان کرد: نیازمند همکاری و همراهی مردم در بحث رعایت بهداشت هستیم و اینکه شرایط امروز نیازمند هشیاری و تعهد بالای مردم و مسئولان در مقابل هم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز