خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان امسال برگزار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۲۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در آستانه هفته پاسداشت کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: کرونا مانع از برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب استان شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی بیان کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان مطالبه عمومی بود که هر ساله به اشتیاق مردم این سرزمین با حضور صدها ناشر برجسته کشور و استان برگزار می‌شد، اما امسال بر اساس اتخاذ تصمیم کشوری و در راستای اهمیت سلامت مردم این نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی گیلان با بیان اینکه نمی‌دانیم کرونا تا چه زمانی ماندگار است، اظهار داشت: متأسفانه علاوه بر مسافرت‌ها، مشارکت پائین شهروندان در استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی استان را تهدید می‌کند؛ عادی‌انگاری شرایط از سوی شهروندان از یک سو و حضور مسافران از سوی دیگر سرایت ویروس کرونا را آسان‌تر می‌کند و با توجه به امکانات حوزه بهداشت و درمان گیلان به ما آسیب خواهد زد.

فاضلی با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی پویش‌هایی با موضوع ارتقای سطح مراقبت‌های فردی و جلوگیری از سفرهای غیر ضرور به استان گیلان، افزود: این موضوع باید در سطح جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان در آبان‌ماه سال گذشته با حضور ۴۰۰ ناشر داخلی و خارجی در ۲۰۰ غرفه در رشت برگزار شد و مورد استقبال ۷۵ هزار نفر از شهروندان این استان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز