خبرگزاری کار ایران

توقف اعزام متهمان از زندان به دادسرا در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۱۴

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور دستور توقف اعزام متهمان از زندان به دادسرا در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،شهرام کرمی بااشاره به تشدید وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان، اظهارکرد: در این راستا در تلاشیم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت دادرسی الکترونیکی مراجعات حضوری به دادسرا را در استان کم کنیم. 

او  با بیان اینکه بخشی از مراجعات حضوری به دادسرا مربوط به اعزام متهمان قرار محبوس در زندان به دادسرا است، گفت: براین اساس، از فردا(18 آبان) هیچ زندانی از زندان های استان برای حضور در جلسه دادرسی به دادسرا اعزام نمی شود. 

دادستان کرمانشاه افزود: درصورتی که قضات نیاز به تحقیق از متهمان داشته باشند، از یک روز قبل از دادرسی می توانند با زندان مکاتبه کنند و رونوشتی از مکاتبه مذکور را در اختیار مسئول دادرسی دادسرا قرار دهند تا امکان دادرسی الکترونیکی را برایشان فراهم کند. 

او عنوان کرد: از فردا(یکشنبه) که این طرح اجرایی می شود، هیچ قاضی در دادسرای کرمانشاه حق احضار زندانیان را ندارد.

کرمی در پایان یادآورشد: توقف اعزام متهمان از زندان به دادسرا در شرایط کنونی که شیوع بیماری کرونا افزایش یافته، حفظ سلامت قضات، کارکنان دادسرا و زندانیان را به همراه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز