خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد:

آغاز عملیات تعمیر و بازسازی ماشین آلات راهداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۶۳۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: عملیات تعمیر و بازسازی ماشین آلات این اداره کل به منظور اجرای طرح راهداری زمستانی، آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی راهداری استان قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت: همه ساله و در آبان ماه پس از پایان عملیات نگاهداری از راه‌ها و جاده‌سازی، کار آماده سازی ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین خود را برای اجرای طرح راهداری زمستانی آغاز می‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: امسال ۲۸۹ دستگاه ماشین آلات راهداری استان در طرح راهداری زمستانی حضور دارند که کار بازسازی و تعمیرات آنها توسط عوامل راهدار آغاز شده تا همزمان با فصل سرما و بارش برف و کولاک به مناطق مورد نظر اعزام شوند.

حق‌لطفی با بیان اینکه اولویت استقرار ماشین‌آلات راهداری در طرح زمستانی مناطق کوهستانی و گردنه‌ها هستند، تصریح کرد: امسال برای آماده سازی ماشین آلات مورد نیاز این طرح در استان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مسئول راهداری، عمر متوسط ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین را ۱۹ سال اعلام و افزود: این آمار در مقایسه با سایر استان‌های کشور در سطح متوسطی قرار دارد که با خریداری ماشین‌های جدید درصدد کاهش این میزان عمر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تاکید کرد: امسال یک دستگاه بیل مکانیکی، ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر به ظرفیت ماشین آلات راهداری استان اضافه شده و تا پایان سال جاری نیز یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر نیز خریداری می‌شود.

حق لطفی، اولویت بازسازی و تعمیر ماشین آلات راهداری را مربوط به ماشین‌های نمک پاش مکانیزه و برف خورها دانست و افزود: رفته رفته نیروهای راهدار مورد نیاز برای اعزام و انجام طرح راهداری زمستانی نیز آماده خواهند شد.

این مسئول اجرایی خاطرنشان کرد: امسال برای طرح راهداری زمستانی ۹ هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه خریداری شده که تاکنون ۷۰ درصد آن بارگیری و در مناطق مورد نظر تخلیه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز