خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم تراکتور:

پیراهن شماره ۱۲ متعلق به هواداران تراکتور است/ تیم بودن بهتر از پرستاره بودن

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۶۲

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه انرژی و حمایت هواداران تراکتور را در تمرینات حس کردیم، گفت: تیم بودن بهتر از پرستاره بودن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی تراکتور و نفت مسجد سلیمان، با بیان اینکه افتخار می کنم در خدمت باشگاه بزرگ تراکتور هستم، افزود: تیم تراکتور یکی از قطب‌های فوتبال کشور است و آذربایجان سراسر انرژی بوده و این انرژی به داخل تمرینات ما هم ورود کرده و من آن را حس می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز با اشاره به اینکه امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و بتوانیم از پرچم و نام تراکتور دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: تمرینات ما از ۵ مهر آغاز شده و از ۱۳ مهر تمرینات پرفشار و جدی داشتیم و بعد از آن، بزرگ‌ترها تیم‌مان نیز آمدند و تمرینات بدنسازی را آغاز کردند.

منصوریان در مورد احسان حاج صفی اضافه کرد: احسان حاج صفی به همراه تیم ملی در اردو بود و پس از حضور در تبریز، از ابتدا به تمرینات گروهی اضافه شد.

وی ضمن ابراز رضایت از وضعیت تیم، عنوان کرد: برخلاف سال های گذشته که باشگاه خریدهای سنگین خارجی انجام می‌داد، از بازیکنان جوان و داخلی با انگیزه خودمان استفاده کنیم.

او اذعان کرد: ما در نقل و انتقالات اولویت یک، دو و سه داشتیم که خدا را شکر بازیکنان خوبی در رده‌های سنی مختلف جذب کردیم و دیروز به مسعود شجاعی و اشکان دژاگه ‌گفتم که «تیم بودن ما خیلی از مسائل ما را حل می‌کند تا پر ستاره بودن‌مان» زحمت و تلاش فراوان، دوستی و وحدت به اندازه تاکتیک برای من در داخل تیم مهم است.  

منصوریان درمورد بحث اعطای شماره ۱۲ تراکتور به میثم تیموری، اظهار کرد: حدود ۴۰ روز است که من در تبریز حضور دارم. از مردم تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف داشتند و از این اطمینان مردم و باشگاه نیز ممنونم،  در این مدت هر کدام از مردم که من را در خیابان می‌دیدند، دغدغه پیراهن شماره ۱۲ را داشتند که این پیراهن متعلق به هواداران تراکتور است.

سرمربی تیم تراکتور بیان کرد: میثم تیموری به پوشیدن پیراهن شماره ۱۲ علاقه زیادی داشت، اما با او صحبت کردیم تا میثم (تیموری) همچنان پیراهن شماره ۱۴ خودش را بپوشد و قول می‌دهم که این پیراهن دست نخورده برای هواداران تراکتور باقی خواهد ماند تا در نبود آنها بر روی سکوهای ورزشگاه نقش نمایی کند.

منصوریان در واکنش به تعویق ایجاد شده در آغاز لیگ برتر، گفت: این یک بحث اجتناب ناپذیر است، چون ما با معضلی به نام کرونا مواجه هستیم،  آروزیم این است که هر چه سریع‌تر شر این ویروس دفع شود.

او یادآور شد: در یک مقطعی لیگ را به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌کردند، اما الان بحث سلامت جامعه مطرح است و ما هم سعی می‌کنیم خودمان را با این شرایط وفق بدهیم تا این بیماری ریشه کن شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتور بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد یا خیر؟  گفت: ما به دنبال یک مدافع هستیم که برای این پست، علیرضا ابراهیمی را در نظر گرفتیم که اگر بتوانیم بر سر او با گل گهر به توافق برسیم، علیرضا ابراهیمی را جذب می‌کنیم.

منصوریان افزود: من تا دیروز هم منتظر پیمان بابایی بودم، اما گویا او در ماشین‌سازی حضور یافته و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم،  علی ابراهیمی آخرین نفر در لیست تراکتور است.

سرمربی تیم تراکتور درمورد احتمال غیبت برخی بازیکنان در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، خاطرنشان کرد: اگر تا یکی دو ساعت آینده بتوانیم مجوز بازی ۴ بازیکن جدیدمان را بگیریم، از آنها استفاده خواهیم کرد چرا که اینها بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند کمک زیادی به تراکتور بکنند.

مجتبی حسینی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان بدلیل زمان پروازی خود نتوانست در نشست خبری قبل از بازی حضور یابد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز