خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره آموزش و پرورش کاشان مطرح کرد:

۴۷۰ مدرسه در کاشان نیازمند تامین ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۶۸۶

مدیر اداره آموزش وپرورش کاشان گفت: برای تجهیز ۴۷۰ مدرسه کاشان اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، حسین مقنی در مراسم کلنگ زنی شروع  ساخت مجتمع آموزشی زنده یاد حاج جواد مازوچی تصریح کرد: بدون تردید برای برون رفت از مشکلات مربوط به واحدهای آموزشی قدیمی و تجهیز مدارس جدید به تجهیزات و امکانات قابل قبول برای دانش آموزان نیازمند همکاری و مساعدت خیرین مدرسه ساز هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه خیرین کاشانی توانستند با ساخت ۷۰ درصد مراکز آموزشی برگ زرینی در تاریخ کاشان و کشور به ثبت برسانند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان خاطر نشان کرد: مهمترین شاخصه عملکردی این نهاد، ساخت مدارس خیر ساز در سطح شهرستان است واین نتیجه تعامل مستمر وسازنده با  اداره کل نوسازی استان وخیرین تعلیم وتربیت است‌.

وی با بیان اینکه برای تجهیز ۴۷۰ مدرسه کاشان اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه چشم امید آموزش و پرورش کاشان به سمت خیرین است و امیدواریم جایگاه ممتاز و همیشگی کاشان در عرصه ساخت مدارس خیر ساز  با حضور این عزیزان همچنان حفظ شود.

دبیر شورای آموزش وپرورش کاشان بیان کرد: ساخت بیش از ۳۳۰ مدرسه خیرساز در کاشان نشان تبلور روحیه سخاوت و مهروزی انسان‌هایی است که با بذل مال خویش سنت بزرگی و بخشش را در جامعه ترویج می کنند.

وی نیاز برخی از دانش آموزان به امکانات تحصیل غیرحضوری ومجازی از طریق شبکه شاد در ایام کرونایی را یادآور شد وتاکید کرد: کمک های خیرین مدرسه ساز در هر زمانی برای همگان روشن است ودر حال حاضر نیز برای تامین بسته های معیشتی تهیه وتحویل تبلت های دانش آموزی ویژه دانش آموزان کم بضاعت نیازمند همراهی آنان هستیم.

مقنی با اشاره به اینکه تمامی مدارس جدید ساخته شده در کاشان از منظر  کیفیت و کمیت به روز و مجهز  هستند، یادآور شد: دبیرستان ۱۲ کلاسه زنده یاد حاج جواد مازوچی قرار است در زمینی به مساحت سه هزار و ۸۵۶ متر مربع با زیر بنای دو هزار و۷۲۶ متر مربع  و با هزینه یکصد و چهل میلیارد ریالی ساخته و تحویل آموزش وپرورش کاشان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز