خبرگزاری کار ایران

در پی حادثه اخیر تبریز مطرح شد؛

هشدار دادگستری آذربایجان‌شرقی به مخلان امنیت/ رسیدگی سریع به ماجرای سرقت از طلافروشی تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۶۰۵

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پی دستگیری عاملان سرقت مسلحانه سه روز قبل تبریز، به اشرار، مخلان امنیت و اراذل و اوباش هشدار داد.

به گزارش ایلنا، موسی خلیل اللهی با تاکید بر اینکه هرگونه شرارت و ناامنی در استان و کلانشهر تبریز با واکنش قاطع و جدی دستگاه قضایی مواجه خواهد شد، گفت: دادگستری کل استان با این افراد به هیچ عنوان اغماض نمی‌کند.

وی اظهار کرد: مجموعه دستگاه قضایی استان با هدف پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه جرایم خشن و اخلال در نظم عمومی و امنیت اجتماعی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی در حوزه‌های مرتبط است تا در سریع‌ترین زمان به چنین مواردی رسیدگی شود.

خلیل اللهی با اشاره به دستگیری عوامل دخیل در سرقت مسلحانه یک باب مغازه زرگری در خیابان حجتی تبریز، افزود: دستگیری این افراد شرور در کوتاه‌ترین زمان پس از وقوع سرقت و با همکاری نیرو‌های قضایی، انتظامی و اطلاعاتی به ممکن شد که باید از این تعامل بین دستگاهی در مراحل پیگردی، شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با سرقت قدردانی شود.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع سرقت مسلحانه روز سه‌شنبه، دستور‌های قضایی لازم توسط دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی برای شناسایی و دستگیری عوامل سرقت و قتل، با استفاده از ظرفیت نیرو‌های خدوم انتظامی و اطلاعاتی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: رسیدگی به موضوع سرقت مسلحانه منتهی به قتل و صدمات بدنی به یکی از شعب ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارجاع داده شده و تحقیقات با سرعت، دقت و با جدیت و رعایت مقررات دنبال می‌شود.

وی امنیت پایدار را در جامعه یکی از مصادیق حقوق عامه دانست و نقش مردم را در تأمین نظم و امنیت اجتماعی مؤثر برشمرد و بر لزوم همکاری و هم افزایی مردم و تشکل‌های مردم نهاد با نهاد‌های قضایی، انتظامی و امنیتی در اجتماع تاکید کرد.

 ظهر روز سه شنبه هفته گذشته سه نفر سارق با ورود به یک واحد صنفی طلافروشی در خیابان حجتی تبریز طلا‌های مغازه را به سرقت بردند و صاحب واحد طلافروشی را نیز با شلیک گلوله تفنگ شکاری مصدوم کردند و حین فرار یک عابر پیاده را نیز با شلیک گلوله کشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز