خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل تاکید کرد:

ضرورت حمایت از ایده‌های اشتغالزایی برای جوانان/ ۴ مشکل اساسی جوانان

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۹۴

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر ضرورت حمایت از ایده ها و طرح های جوانان تاکید کرد و گفت: برای تحقق این موضوع باید از سرمایه گذاران این بخش نیز حمایت شود.

به گزارش ایلنا، سجاد انوشیروانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل که با موضوع اشتغال و کسب و کار جوانان برگزار شد، عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، پرداختن به امور جوانان امری واجب و اساسی است و امروزه دغدغه اساسی جوانان جامعه ما کسب و کار و اشتغال است و بر این اساس کارگروه های اختصاصی اشتغال استان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی مشکلات اساسی جوانان را در ۴ حوزه اشتغال، ازدواج، مسکن و سلامت اجتماعی عنوان کرد و گفت: مرتفع کردن مشکلات جوانان، نیازمند مشارکت خود جوانان است و هر قدر جوانان در این موضوع ورود پیدا کنند می توانند به این مشکلات فائق آیند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه در بحث اشتغال در تمامی حوزه ها در اداره کل ورزش و جوانان از نیروهای جوان بهره بردیم، تصریح کرد: در سال ۹۹ بیش از یک میلیارد تومان برای ایده ها و طرح های اشتغالزایی اختصاص داده شد که در این باره از طرح ها و ایده ای جوانان حمایت خواهیم کرد.

انوشیروانی با اشاره به ثبت نام ۸۰۰ نفر در سامانه کارا، اضافه کرد: توانستیم در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا، ۱۱۰ مورد وام کرونا به باشگاه های خصوصی ، مربیان ورزشی از طریق ستاد کرونا به متقاضیان پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در بحث سرباز مهارت از استان‌های برتر در کشور هستیم که در این طرح رویکرد بیشتر در بحث کسب و کار، اشتغالزایی و مهارت های زندگی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در سال 97 ، 1 هزار و 3 سرباز از نیروهای وظیفه آجا، ناجا و سپاه و درسال۹۸، ۴۴۵ سرباز در طرح سرباز مهارت حضور داشتند که امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا دستورالعمل خاصی ابلاغ نشده است.

انوشیروانی اظهار کرد: از ایده‌ها و طرح‌های جوانان باید حمایت شود تا بتوانیم گام موثر در حوزه‌های مختلف جوانان به ویژه حوزه کسب و کار و اشتغالزایی برداریم و برای حمایت از این موضوع باید از سرمایه‌گذاران این بخش نیز حمایت گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز