خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد:

برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جریمه‌های نقدی سنگین در نظر گرفته می‌شود/ وضعیت ۶ شهرستان کاملاً پرخطر است

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۲۵۹

استاندار کرمانشاه گفت: انتظار می رود مردم با حساسیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند زیرا اگر این وضعیت تداوم یابد هم کرمانشاه هزینه سنگینی را متحمل می‌شود و هم مجبور هستیم برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جریمه‌های نقدی سنگین در نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ستاد کرونای استان اظهار داشت: ۲۹ استان کشور در شرایط قرمز به سر می برند که در این میان وضعیت ۱۲ استان در شرایط حادتری قرار دارد که متاسفانه کرمانشاه هم جزو آنها هستند. 

وی افزود: همچنین ۴۵ شهرستان کشور در شرایط کاملا پرخطر قرار دارند که ۶ شهرستان آن در استان کرمانشاه قرار دارد و این بسیار نگران کننده است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: انتظار می‌رود مردم با حساسیت این پروتکل‌ها رعایت کنند زیرا اگر این وضعیت تداوم یابد هم کرمانشاه هزینه سنگینی را متحمل می شود و هم مجبور هستیم برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جرایم سنگین نقدی در نظر بگیریم زیرا حفظ سلامت مردم برای ما مهم است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نگران کننده کرونا در استان کرمانشاه، ملاقات‌های بیمارستانی ممنوع شده است و آرامستان‌ها هم بسته می‌شوند و تنها به افراد معدودی از صاحب عزا خدمات اجازه شرکت در مراسم خاکسپاری داده می‌شود.

بازوند با بیان اینکه در مهرماه امسال رکوردهای تعداد بستری و تعداد فوت در بحران کرونا شکسته شد، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۵۰ درصد تخت‌های آی سی یو در استان کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در زمینه در اختیار قرار گرفتن ظرفیت بیمارستان‌های نیروهای مسلح برای بیماران کرونایی، با توجه به ضرورت تعدادی از تخت‌های این بیمارستان ها در اختیار علوم پزشکی قرار می گیرد.

مدیر ارشد استان یادآور شد: کرمانشاه یک کلانشهر با یک میلیون نفر جمعیت است و نمی‌توان بر این همه جمعیت نظارت کرد و انتظار داریم خود مردم به کمک کادر درمان بیایند و ما شاهد یک نظارت مردمی فراگیر  برای رعایت پروتکل های کرونایی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز