خبرگزاری کار ایران

با دستور رئیس کل دادگستری اردبیل انجام شد؛

صدور حکم قضایی برای حفظ اموال کشت و صنعت مغان

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۹۵۳

با دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل خروج هر نوع اموال از شرکت کشت و صنعت مغان ممنوع اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در پی ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان پس از سفر  استانی رئیس قوه قضائیه و از سوی هیات داوری، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل طی دستورات جداگانه‌ای به دادستان مرکز استان، دادستان پارس آباد مغان و نیروی انتظامی خروج هر نوع اموال از این شرکت را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام و بر اتخاذ تدابیر لازم برای جوگیری از این اقدام تاکید کرد.

وی افزود: با دستور قضایی، تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت شرکت کشت و صنعت مغان، هیچگونه اموالی از این شرکت خارج نخواهد شد.

گفتنی است؛ تیمی از بازرسی کل استان اردبیل و با نظارت یکی از قضات در محل شرکت کشت و صنعت مغان مستقر است.

اسماعیلی:‌ تاراج‌گران در حال غارت ذخایر کشت و صنعت مغان

ساعاتی قبل از این دستور ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در صفحه اجتماعی خود در توئیتر از خروج محصولات استراتژیک از کشت و صنعت مغان اعتراض کرد.

متن کامل توئیت ولی اسماعیلی به شرح زیر است: «بعد از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان، تاراج‌گران از روز گذشته در حال غارت ذخایر و محصولات استراتژیک این شرکت هستند.

وی افزود: افراد زخم خورده و منفعت طلب، با خالی کردن ذخایر کشت و صنعت درصدد انتقام از قوه قضاییه هستند. قطعاً فرزندان مغان جلوی غارت خواهند ایستاد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز