خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر داد:

کشف لوازم آرایشی - بهداشتی تقلبی به ارزش ۶ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۶۴۲

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران از کشف سوله‌ای ۷۰۰ متری حاوی مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی به ارزش ۶ میلیارد تومان در منطقه کهریزک خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرانگیز با اعلام این خبر افزود: بازرسی از انبار‌ها بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه و دادستان تهران تشدید شده است و همه معاونان و دادستان‌های شهرستان‌های تهران مکلف شده اند اگر به احتکار و گرانفروشی و دپوی اقلام مورد نیاز مردم برخورد کردند، ورود جدی کنند.

وی گفت: در بازدیدهای‌مان کارشناسان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حضور دارند و ما روز گذشته در کهریزک با انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی مواجه شدیم که چند کارگر در این انبار برچسب‌های متعلق به یک نشان معروف لوازم آرایشی و بهداشتی را با برچسب سیب سلامت به این کالا‌ها می‌چسباندند که این هم تخلف و هم جرم است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: ارزش این مواد آرایشی بهداشتی حدود ۶ میلیارد تومان است و هیچکدام از این لوازم در شرایط مناسبی نگهداری نمی‌شد.

مهرانگیز گفت: این انبار پلمب شد و برای بررسی اینکه اقلام موجود در آن قاچاق هست یا نه، مقرر شد کارشناسان سازمان غذا و دارو که احتمال قاچاق آن را می‌دانند موضوع را بررسی کنند و ما بر اساس نظر کارشناسی این سازمان تصمیم قضایی خواهیم گرفت.

رئیس دادسرای انقلاب تهران از مردم خواست هر جایی که احساس کردند کالا‌های مورد نیاز مردم انبار و احتکار شده است به دادستانی تهران اطلاع دهند و ما در اسرع وقت رسیدگی می‌کنیم و حتی نتیجه را به شخصی که تماس گرفته است، اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز