خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

فرهنگ ایثار و شهادت سرخط فعالیت‌های انقلابی است/ مکتب عاشورا بهترین الگوی رزمندگان

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۰۷۷

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل فرهنگ ایثار و شهادت را سرخط تمام فعالیت‌های انقلابی دانست.

به گزارش ایلنا، سردار جلیل بابازاده شامگاه پنجشنبه در مراسم «مجمع الذاکرین» که با حضور رئیس قوه قضائیه در حسینیه ثارالله سپاه استان اربیل برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری ایثارگری رزمندگان عنوان کرد: رزمندگان با پیروی از مکتب سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) با ایثار و فداکاری در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند و نامی جاودان از خود بر جای گذاشتند.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را سرخط تمام فعالیت های انقلابی دانست و گفت: فرهنگ شهادت فرهنگی جاودانی است و همیشه در جوانان جویای حق، جوشان است و همانطور که دیدید مدافعان حرم جوانانی بودند که در این مکتب و ادبیات پرورش یافته بودند و به معنی تمام در مقابل ستمگران ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در خصوص عزاداری مردم اردبیل در ایام محرم بیان کرد: عزاداری در استان اردبیل دارای خصوصیات خاص است و مردم حسینی اردبیل این مراسمات را با شور و شعور حسینی با راعیت پروتکل های بهداشتی به خوبی برگزار کردند.

سردار بابازاده ادامه داد: این عزاداری ها آمیخته با ادبیات جهادی و انقلابی است و یکی از دلایل اصلی و مهم پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس را می‌توان الگوگیری از نهضت عاشورا معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز