خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت اداره صمت آذربایجان‌شرقی:

کالاهای موجود در آذربایجان شرقی به صورت برخط و سیستمی رصد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۳۵۲

سرپرست معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر فعال شدن انجمن‌ها و تشکل‌ها در خصوص ثبت نام در سامانه جامع انبارها از رصد سیستمی و بر خط موجودی کالا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،یوسف پایداردر جمع خبرنگاران با بیان این‌که فهرست 602 قلم کالای مشمول ثبت موجودی در سامانه جامع انبار وجود دارد، گفت: اقدامات مرتبط با ثبت اطلاعات 18 قلم کالای اولویت‌دار مشمول اخذ رسید حواله با جدیت پیگیری می‌شود و تولید کنندگان و وارد کنندگان این اقلام باید اطلاعات کالایی خود را به صورت جامع در این سامانه ثبت کنند.

وی گفت: عدم ثبت اطلاعات کالاهای مشمول در سامانه جامع انبارها به عنوان عرضه خارج از شبکه و قاچاق محسوب خواهد شد.

وی با اشاره به ابعاد حمایتی واحد نظارت و بازرسی سازمان از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، افزود: با فعال شدن هرچه بیشتر نمایندگان اتاق بازرگانی، انجمن‌ها، تشکل‌ها و خانه صنعت و از طریق تعامل و نظرات کارشناسی شده، شاهد تحقق و پیشبرد اهداف پیش بینی شده سامانه مذکور خواهیم بود و باید از ظرفیت بسیار بالای انجمن‌های 9 گانه و تشکل‌های تولیدی استان بهره برد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از کار کارشناسی استقبال می‌کند و آماده دریافت مشکلات و مسائل پیرامون تولید و پیگیری رفع موانع در تمامی زمینه‌ها است.

پایدار ضمن اشاره به بخشی از عملکرد سازمان در حوزه سامانه جامع انبارها، افزود: با شناسایی و ثبت 14561 واحد انبار و 1100 باب انبار فعال در ثبت مستمر موجودی و رسید حواله در مورد اقلام مشمول آذربایجان شرقی رتبه یک کشوری را به دست آورده و روند شناسایی و ثبت اطلاعات انبارها با جدیت دنبال خواهد شد.

وی، هوشمند سازی نظارت و بازرسی و رصد سیستمی کالاهای اساسی و اولویت دار از طریق سامانه‌های جامع انبار و سامانه جامع تجارت را ضروری دانست و گفت: به منظور رصد کالا از چرخه تولید تا عرضه ثبت اطلاعات موجودی کالاهای مشمول مندرج در سامانه الزامی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز