خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در ستاد مقابله با کرونا مطرح کرد:

کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش تعداد مبتلایان/ در استان مراسم اربعین نداریم و مردم نیز به مرزها مراجعه نکنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۲۷۷

استاندار زنجان گفت: بر اساس گزارش های رسیده در دو هفته اخیر آمار مبتلایان بیماری کرونا در استان سیر صعودی دارد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز کاهش‌داشته که مدیران باید بازدیدهای مکرر از مجموعه‌های خود داشته باشند و با متخلفین طبق قانون برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استانداری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به گواه تاریخ در ۲۰۰ سال اخیر جنگ تحمیلی یک جنگ بین المللی علیه ملتی بود که از آرمان و حقیقت مقدس خود دفاع کرد و توانست با تکیه بر توان خود و با اتحاد و همدلی پیروز شود.

استاندار زنجان، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان بیماری کرونا در دو هفته اخیر بیان کرد: ما در جلسه‌های خود تصمیم هایی را گرفته ایم ولی نتایج نشان دهنده این است که عملیاتی نشده است؛ باید مدیران توضیح دهند که چرا این تصمیمات اجرایی نشده است.

وی، افزود: طبق آمار مسئولان بهداشتی استان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم کاهش پیدا کرده و باید مدیران هر بخش ضمن بازدیدهای مکرر این موضوع را پیگیری کنند و با متخلفین برخورد شود و فرمانداران شهرها هم باید کنترل کنند چرا که سفرهای اتوبوسی به استان های مجاور که وضعیت خطرناکی دارند توجیهی ندارد.

حقیقی، تاکید کرد: بر اساس برخی گزارش های رسیده در بعضی از شهرستان ها قیمت ماسک بالا است. این در حالی است که ما در استان ماسک مازاد داریم و باید ماسک و اقلام ضد عفونی کننده در فروشگاه‌های فرهنگیان با ۵۰ درصد زیر قیمت توزیع شود و در صورت نیاز تسهیلات لازم هم برای خرید این اقلام اختصاص یابد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ورود ماسک از استان های دیگر به استان ممنوع است و قیمت مصوب آن در  فروشگاه های بزرگ ۱۰۰۰ تومان و در داروخانه ها ۱۳۰۰ تومان است و باید یک مرکز و شماره تلفنی جهت پاسخگویی و شکایات مردم اختصاص داده شود.

استاندار زنحان در پایان با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم به سمت مرزها حرکت نکنند زیرا هیچ امکانی برای حضور هیچ کسی نیست و در استان هم مراسمی نخواهیم داشت و انتظار داریم همه رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز