خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل خبر داد:

تهیه و توزیع جهیزیه آسان برای زوجین در اردبیل/ استفاده از کالاهای ایرانی در جامعه نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۱۴

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل بهبود وضعیت معیشتی مردم و رشد اقتصادی جامعه را در گرو فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای ایرانی دانست.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی پیرجاهد در رابطه با توزیع جهیزیه آسان برای زوجین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در راستای حمایت از زوجین و فرهنگسازی ازدواج آسان و همچنین حمایت از کالای ایرانی بسیج سازندگی استان اردبیل با مشارکت بسیج اقشار استان و همچنین همکاری مراکز نیکوکاری جهیزیه برای زوجین تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام این جهیزیه ها تا پایان ماه صفر است، اذعان کرد: زوجین در انتخاب جهیزیه مختار هستند و می‌توانند هم به صورت پک کامل شامل 12 قلم کالا و هم به صورت تکی انتخاب کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه جهت رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم استفاده از کالاهای ایرانی باید در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: این اقدام که در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در اردبیل برگزار می شود با مد نظر قرار دادن خرید کالاهای ایرانی هم باعث رشد اقتصادی و جهش تولید در کشور می شود و هم اینکه گامی موثر در زمینه فرهنگسازی استفاده از کالای ایرانی است.

سرهنگ پیرجاهد در تشریح اقلام موجود در پک‌های جهیزیه بیان کرد: یخچال، فرش، اجاق گاز، دستگاه لباسشویی جزو اقلام اساسی هستند و سایر وسایل مورد نیاز برای زندگی نیز در این پک‌ها موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز