خبرگزاری کار ایران

آصفی خبر داد:

اعزام تیم‌های هلال احمر قزوین به روستاهای‌محروم استان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۶۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام تیم های بهداشتی، درمانی و معیشتی هلال احمر استان جهت اجرای طرح ملی نذر آب 3، در روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان با حضور خیرین و پزشکان داوطلب این جمعیت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال برای سومین سال متوالی طرح ملی نذر آب 3، در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقای سطح سلامت و کمک رسانی به آسیب پذیرترین مناطق محروم و بحرانی استان سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر  و با کمک خیرین و مردم نوعدوست برگزار می شود.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی های انجام شده تیمهای پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی در شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی مستقر می شوند.

آصفی افزود: 25 نفر از پزشکان متخصص ، پزشکان عمومی ، دندانپزشکان و پیراپزشکان از 24 شهریور ماه در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده و نسبت به ارائه خدمات درمانی و دارویی مورد نیاز به صورت رایگان به هموطنان عزیز در این استان اقدام می کنند.

وی ادامه داد: آرد، بسته های بهداشتی و غذایی، شیرخشک، لوازم التحریر، مواد شوینده، دارو و تجهیزاتی که جهت زیرساخت آبرسانی به روستاها، جهت تأمین آب شرب مورد نیاز است توسط خیرین و مردم نوعدوست استان قزوین تهیه شده و به منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان ارسال می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین عنوان کرد: امیدواریم با حضور این تیم های پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی و همچنین با اقلامی که به این منطقه ارسال می شود بتوانیم خدمات خوب و شایسته ای همچون گذشته به هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان ارائه دهیم و بتوانیم اندکی از مصائب و درد های آنان بکاهیم.

آصفی در پایان افزود: به منظور ادامه حمایتها از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان، همه هموطنان و همچنین مردم شریف و نوعدوست استان می توانند جهت شرکت در طرح ملی نذر آب 3، به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان مراجعه کرده و یا کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #112* به حساب‌های جمعیت هلال احمر واریز کنند و همچون سنوات گذشته در این طرح مشارکت داشته و هموطنان عزیز خود در این استان را یاری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز